Auteur Topic: Erg verward  (gelezen 1191 keer)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Man
Erg verward
« Gepost op: 10 oktober 2015, 15:22:36 »
Ik was bij een goede vriendin van me geweest gister en er gebeurde iets heel raats: het zit zo ik had dr geholpen met haar huiswerk en toen zei ze dat ze iets ging pakken, ik verveelde me een beetje dus ik ging naar dr kamer om te vragen wat haar wifi code was. Toen ik dr kamer binnen ging had ze ineens felrode lipstick op en geen kleren meer aan, (ze is heel goed gevormd) toen liep ze naar me toe en alsof het moment niet nog verwarrender kon worden: kuste ze me en duwde me dr kamer uit. Even later kwam ze dr kamer uit (met kleren) en zei ze tegen me: "Als je belooft dit aan niemand te vertellen mag je "ze" voelen". Dat beloofde ik dan maar en ja hoor, ze trok me mee naar dr kamer en zei dat ik ff moest wachten, toen ging de deur weer open en mocht ik naar binnen. Ze had deze keer alleen een bloot bovenlijf en zoals ze zei mocht ik haar borsten voelen. Daarna kuste ze me weer en deed ze haar bh en shirt weer aan. De rest van die dag was ik heel verward maar s'avonds kreeg ik een appje van dr: "Nog steeds bffs, zoals je weet ben ik niet verliefd op je. Tot maandag". Dus ik ben nu heel erg verward want ik zag mijn vriendin naakt, ze kuste me, mocht dr borsten aanraken, ze kuste me weer en daarna schrijft ze sat ze niet op me is. Ik snap er dus helemaal niks meer van HELP!!!! Ps ik ben wel op haar.

• Meester Lid
  • Leeftijd: 30
Re: Erg verward
« Reactie #1 Gepost op: 10 oktober 2015, 23:33:42 »
Ik kan me voorstellen dat het heel erg verwarrend is, zij moet toch ook kunnen begrijpen dat ze hiermee jouw hoofd op hol brengt ?
Misschien had ze een geile bui maar het is raar dat ze jouw daarin betrekt als ze niets van je wil en maandag weer BFF en doen als er niets gebeurt is ?
Ik zou het er zeker met haar over praten over het hoe en waarom en over gevoelens die er wel of niet zien, Succes

• Groentje
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2015, 23:51:06 »
Het ergste is nog dat ik haar beeldschone lichaam niet over me heen krijg! Ik werd vannacht 2 keer wakker omdat ik een natte droom had erover

• Proeflid
« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2015, 00:23:13 »
Wat raar!
Heb je haar al gevraagd waarom ze je haar borsten liet aanraken, en ging kussen? En misschien moet je vaker met haar afspreken, en misschien komt er dan wel meer uit..haha

• Groentje
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 11 oktober 2015, 10:31:50 »
Nee dat heb ik niet en daar ben ik nog te verward voor

• Sem21200

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 10 november 2015, 19:41:46 »
Dat is inderdaad erg raar, aan de andere kant: wees blij je hebt een mooi meisje naakt gezien en ze kuste je

• Meester Lid
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 10 november 2015, 22:20:18 »
Ik vind het maar een vaag verhaal  :o

• Proeflid
  • Nobody can hurt you without your permission.
    • Quora < < <
« Reactie #7 Gepost op: 03 november 2016, 18:56:12 »
Ik denk niet dat als er iets gebeurt, je de conclusie meteen kunt trekken dat dat de reden (meestal) moet zijn. Op een andere website zie ik ook veel vragen als "Een meisje deed (vul in), vind ze mij nu leuk/stom, etc." het antwoord daarop kan alles in principe zijn en ik denk dat je het beste het gewoon moet vragen/zeggen wat je denkt.

EDIT: Naam van de site verwijderd.