Auteur Topic: kleine penis  (gelezen 1438 keer)

• Proeflid
  • Leeftijd: 21
kleine penis
« Gepost op: 01 november 2015, 18:31:52 »
hoi allemaal
ik ben nieuw op deze website maar heb iets persoonlijks waar ik niet graag over praat.
ik heb een heel kleine penis (waarshijnlijk ben ik niet de eerste die hiermee komt), ongeveer 3cm slap.
op diverse fora zeggen vrouwen dat lengte voor hen niet veel uit maakt, maar is dit ook echt zo.
veel mensen zijn van mening dat de lengte in slappe stand niet belangrijk is, als hij maar normaal is in erectie. bij mij is hij stijf redelijk normaal (ongeveer 12 cm), maar ik ben bang dat een meisje niet eens zou willen proberen sex te hebben met mij als ze zien dat ik in slappe stand een erg kleine heb. zou een meisje op het laatste moment sex afwijzen als ze ziet dat je een kleine hebt, of waagt ze de gok en maakt er het beste van?

• Meester Lid
  • Leeftijd: 23
  • Geslacht: Vrouw
Re: kleine penis
« Reactie #1 Gepost op: 02 november 2015, 20:53:43 »
Nee een meisje slaat geen sex af als je in slappe stand een kleine hebt, elke weldenkend persoon weet dat de slappestand niet telt tijdens de sex

• Proeflid
  • Leeftijd: 19
« Reactie #2 Gepost op: 04 november 2015, 14:35:12 »
Ik denk dat de meeste meisjes dat niet zullen doen. Het gaat er toch ook niet om hoe groot je penis is en al helemaal niet als ie slap is. Als een meisje je echt leuk vindt zal ze echt geen sex weigeren vanwege dat. Als ze dat wel zou den, vindt ze je niet echt leuk.
12 cm is zoals je zelf al zij gwn normaal dus ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken.

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 21
« Reactie #3 Gepost op: 27 januari 2016, 06:41:54 »
Relax, Het gaat de meesten vrouwen om je persoonlijkheid niet om je uiterlijk of penislengte.

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 14
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 09 december 2016, 22:40:54 »
en hoe oud ben jij?
dit is wel erg vind ik.

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #5 Gepost op: 09 december 2016, 23:47:57 »
en hoe oud ben jij?
dit is wel erg vind ik.

Gelieve geen topics van meer dan een jaar oud naar boven te schoppen.
Meestal is degene die het probleem geplaatst heeft al niet meer actief op het forum.