Auteur Topic: Verliefd  (gelezen 1536 keer)

• Sem21200

• Gast
Verliefd
« Gepost op: 10 november 2015, 19:40:25 »
Oké ik zit nu op 4vwo en ik ben voor het eerst ECHT verliefd op een meisje. Maar ik weet niet wat ik moet doen en hoe ik het haar kan laten merken. Help

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Vrouw
  • wees altijd happy of niet het is jou keuze
Re: Verliefd
« Reactie #1 Gepost op: 11 november 2015, 17:33:47 »
voor ik hier op kan antwoorden moet ik een beetje weten wat voor karakter ze heeft bv populair, stil en praat niet veel, veel of weinig vrienden, ...
Dan kan ik misschien een tip geven

• Sem21200

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 11 november 2015, 21:18:26 »
Ze is aardig, mooi, houd van star wars, acdc, harry potter en is soms wel stil
Ps héél mooi

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 19
  • Geslacht: Man
  • It's okay to be gay
    • BornThisWay webshop
« Reactie #3 Gepost op: 11 november 2015, 21:35:06 »
De dingen die WoefWoef13579 benoemd zijn inderdaad wel handig om te weten...
Maar een paar basis tips kunnen altijd al direct worden gegeven.
1. Blijf jezelf, verander dit ook NOOIT!
2. Zorg dat voordat je met haar aat praten een paar interesse vragen hebt... Dingen als hobby's en zorg dat je iets terug kan zeggen of vragen... Vraag over de hobby... Hoe het gaat, hoevaak, wat ze er allemaal bij moet doen... Etc.

Ik hoop dat je alvast wat aan deze basis tips hebt.

Laterz,
Laurens

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 17
  • wees altijd happy of niet het is jou keuze
« Reactie #4 Gepost op: 12 november 2015, 17:41:16 »
Volgens mij zijn de tips van Laurens goed maar je moet ze ook doen op het gepaste moment ik zal kiezen als ze alleen staat of zo en als ze een goede bui heeft en zover ik weet is ze stil dus liefst niet als de grootse opvaller aankomen met je vrienden groep(als je die hebt want ik weet het niet)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 16
« Reactie #5 Gepost op: 26 november 2015, 00:11:32 »
ik ben zelf een meisje en ook heel stil en verlegen hahah, het is altijd leuk voor een meisje te horen dat iemand haar leuk vind dat komt doordat sommige meisjes onzeker zijn en door zoiets te horenkan je gelijk een stuk zekerder worden, ik zou het tegen haar zeggen ;)

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #6 Gepost op: 26 november 2015, 00:38:26 »
Je zou kunnen zeggen dat je om deze tijd van het jaar liever een patatje gaat eten dan een ijsje :)

Waarom ontloop je hem trouwens op school ? Dat helpt niet echt mee om contact op te bouwen.

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 16
« Reactie #7 Gepost op: 29 november 2015, 15:43:06 »
haha nou gelukkig is het al weer een beetje beter, gisteren hadden we een school uitje en hij is zegmaar bevriend met mijn vrienden dus daardoor kwamen we ook in contact. maar gisteren gingen we dus naar duitsland en ik liep dus met de mensen waarmee hij ook liep en het was harstikke gezellig. het gaat voorlopig in iedergeval een stuk minder ongemakkelijk dus jahh

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 19
  • It's okay to be gay
    • BornThisWay webshop
« Reactie #8 Gepost op: 30 november 2015, 20:14:17 »
Het klopt inderdaad dat je mijn tips (die ik een tijdje terug vertelde) op een gepast moment moet toepassen.
Meestal voel je dat zelf redelijk aan... Maar omdat ze verlegen is zou ik het op een rustig moment doen, niet met het hele schoolplein erbij.
Ook zou het slim zijn om het niet te toen als ze moe, geiriteerd of in een andere slechte bui is.

• Proeflid
  • Leeftijd: 15
« Reactie #9 Gepost op: 17 oktober 2016, 17:06:02 »
Gewoon erop af gaan en complimentjes maken, en kijken hoe alles gaat. Mischien als alles goed gaat en jullie ietsjes langer met elkaar flirten etc. Vraag je haar mee naar de film, koffie drinken etc.

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 14
  • heyy ∆ hockey∆ gymnasium 1∆ photography ∆ Giraffes
« Reactie #10 Gepost op: 26 april 2017, 22:20:10 »
het is misschien een beetje laat maar hopelijk helpt je dit.

meisjes vinden het leuk als je veel aandacht aan haar besteed (niet teveel, maar meer opbouwend, dus steeds iets meer). als je soms even naar d'r kijkt en ze je betrapt kan het al genoeg zijn (echter niet te lang blijven staren).

zorg dat je wel eerst een beetje bevriend met haar wordt.

als je haar goed kent kan je misschien vragen of ze jongens leuk vind en als ze nee zegt is het misschien een goede kans om te zeggen dat je haar leuk vind.

vraag het alleen aan haar als ze alleen is want het kan soms niet zo leuk gevonden worden als haar vriendinnen er bij zijn en dan zegt ze misschien nee terwijl ze anders wel ja had gezegd.

hopelijk heeft het je een beetje geholpen

Groetjes,

Tess