Auteur Topic: Vriendin?  (gelezen 1038 keer)

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Vrouw
  • wees altijd happy of niet het is jou keuze
Vriendin?
« Gepost op: 12 november 2015, 23:12:22 »
Hallo
Mijn vriendin Fleur en ik WAREN bffs 2 jaar maar na dat ik 1 week ziek was deed ze als of ik een stankbom liet vallen ze deed van "hue wie is da nu weer" ik snap het echt niet en daar door heb ik nu probleemen met vrienden maken. En ik zweer het ik heb echt niks verkeerd gedaan of gezecht ik heb alles mogelijk gedaan om haar gelukig te maken. Waarom doet ze dat weet iemand het.

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Vriendin?
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2015, 23:44:14 »
Hallo Woefje,

Iemand die je niet op komt zoeken wanneer je ziek bent maar die je juist als een baksteen laat vallen, kan je dat nog een BFF noemen ?

In jouw plaats zou ik op zoek gaan naar iemand die er wel voor je wil zijn en waar je niet al het mogelijke voor hoeft te doen om als vriendin te kunnen behouden maar met wie het wederzijds geven en nemen is.

Overigens, heb je haar al eens gevraagd wat er gebeurd is en waarom ze opeens zo vreemd doet ? Ik denk dat zij de enige is die antwoord kan geven op die vraag.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 13 november 2015, 00:06:17 »
 Het probleem is ik maak echt moeilijk vrienden ik ben ook zo verlegen en op die school zijn ze allemaal van zo'n type die ik niet prettig vind. Ze schelden elkaar uit voor de 'grap' ze vloeken heel veel met fk de helft is Franstalig ik vind die taal gewoon zo niet leuk. En in de buurt is er geen andere school maar ik begin een soort van 'vrienden'te hebben (meisjes waar ik bij sta om niet alleen te zitten en soms zeg ik eens hoi of zo. Maar echte vrienden heb ik niet echt

• Meester Lid
  • Leeftijd: 30
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 13 november 2015, 00:38:48 »
Hoi en hallo zeggen kan een begin van een vriendschap, Misschien wordt zij wel jouw BFF ?
praat gewoon met haar zij voelt zich misschien net zo alleen als jij op dat schoolplein ?
Praat wat meer met haar misschien worden jullie wel goede vriendinnen. 

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 18 november 2015, 21:29:03 »
Het probleem is opgelost ik ben meer in het groepje ik ben veel actiever in de klas en ik heb een stimul gekregen (nieuwe gsm :P) En nu zit Fleur allen ik weet dat het fout is maar ik vind het zo leuk om haar alleen te zien ik weet ook niet waarom.

Maar nu word alles beter ;D

• Proeflid
  • Leeftijd: 18
« Reactie #5 Gepost op: 07 december 2015, 19:52:19 »
Ik hoop dat intussen het ook terug bijgelegd is :-) Je kan best wel eens ruzie hebben, maar vrienden hebben is toch leuker dan ruzie hebben!