Skip to main content

Auteur Topic: Mijn Stiefbroer

1
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 22 jr
  • Aangemeld: nov 2015
Mijn Stiefbroer
OP: 22-11-2015, 16:28
Hoi allemaal ik zit met een probleempje. Sins 1 jaar geleden is mijn moeder opnieuw getrouwd met mijn nieuwe stiefvader hij bracht ook een zoon mee die net 20 geworden is waar na later ik achter kwam toch een beetje verliefd op werd.

Dit omdat hij altijd zo aardig doet mij en mijn broertje overal mee naar toe neemt en als ik en hij alleen thuis zijn hij mij altijd oo schoot neemt en kusje hier kusje daar en dat voeld voor mij gewoon echte broer en zus gedoe nou hadden we gister een hele gezellig avond met mijn moeder stiefvader.

Mijn stiefbroer en ik we hadden net een Deurby gehad in het dorp en ik ben blauw en hij is rood (kleuren van de voetbalclubs) en rood had gewonnen dus hij kwam al hyper thuis.

dat vond ik niet zo erg vond hij plaagt ons er altijd een beetje mee maar dat vind ik wel grappig dus uiteindelijk zaten we rustig op de bank en hij was natuurlijk moe en dee zijn ogen dicht maar tegen mij aan wand ik lag laat maar zeggen tegen hem aan op zijn zij.

Ik werd ook moe en ik deet uiteindelijk ook mijn ogen dicht en toen werden we wakker gemaakt omdat mijn moeder foto's van ons ging maken mijn moeder zij ook uiteindelijk dat ik mijn tanden moest poetsen en naar boven moest gaan om te slapen ik ging mijn tanden poetsen en ondertussen zij vroeg stiefbroer aan mijn moeder mag ik haar anders naar bed brengen.

Ik zij dat ik het niet erg vond het was naar boven brengen hij moest ook nog zo nodig een vehaaldje vertellen over de voetbal Deurby maar dat was het maar toen ik mijn tanden poetsten kwam mijn moeder en toen vroeg ze of ik verliefd was op mijn stiefbroer ik zij snel nee omdat ik niet wist waarom ze het vroeg toen ik met me stiefbroer naar boven ging was het een beetje dollen.

Toen zij ik uit het niet heei heb jij gehoord wat me moeder in de badkamer aan me vroeg ? Nee zij hij en vroeg toen wat ze zij ik wouw dat niet vertellen omdat ik dat raar vond na lang wachten en van me stiefbroer veel gepush heb ik het in een keer gezegt.

Het was even stil en toen draaide ik me om en toen zoende hij me ik was in shock maar durfde niet te stoppen we stopte even keken mekaar aan en zoende elkaar weer even later ging liggen en zij hij welterusten hij zoenden me nog een keer en toen liep hij weg ik wist even niet wat ik moest doen of denk ik probeerde te slapen waar ging erg moeilijk.

Nu weet ik niet wat ik moet doen waarom ziende hij mij vond hij mij leuk net zo als ik of moet ik het zo laten nu elke keer als ik hem zie of als hij er is kijk ik toch met oudere ogen naar hem wat moet ik doen nu heeft iemand tips ?
 
Alvast bedankt en de groetjes van 1-1-1-1-1
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Mijn Stiefbroer
#1: 22-11-2015, 20:51
Hallo 1,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.

Ik ben zo vrij geweest om een paar alinea's aan te brengen waardoor je bericht een stuk leesbaarder wordt en de kans ook groter is dat je reacties krijgt.

Ik heb het idee dat jij best wel in een lastige situatie zit.

Het eerste dat ik mij af vraag is hoe jij het zelf vond of ervaarde toen je stiefbroer je kuste. Vond je dit prettig of wilde je het eigenlijk helemaal niet ?

Wanneer je het prettig vond geloof ik overigens nog steeds dat je in een lastige situatie zit.
Ook al zouden jullie officieel een relatie krijgen (ik vind het leeftijdsverschil wel een beetje groot maar vooruit) dan is het te hopen dat die relatie nooit meer over gaat want ook wanneer jullie ruzie zouden krijgen moeten jullie toch onder één dak blijven wonen. Dit lijkt mij geen leuk vooruitzicht.

Vond je het niet prettig dan moet je dit ook meteen tegen hem zeggen en vertellen dat je niet wilt dat dit ooit nog gebeurd. Ik zou het dan ook tegen je moeder zeggen zodat zij je zo nodig kan steunen.
In dat geval zou ik ook proberen er voor te zorgen dat jullie in het vervolg zo min mogelijk samen zijn onder dat er andere mensen bij zijn.

Overigens, ik heb het idee dat je je bericht op een telefoon getypt hebt waardoor er andere woorden in staan dan jij bedoelt hebt te schrijven en het niet overal even duidelijk is wat je bedoelt.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en kom gerust terug wanneer je meer advies nodig hebt, hulp nodig hebt of van je af wilt schrijven.

Happy_Man


  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

1
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 22 jr
  • Aangemeld: nov 2015
Re: Mijn Stiefbroer
#2: 22-11-2015, 21:10
Hoi Happy_man bedank voor het verwelkomen en de reactie

Ik snap wat je bedoeld ik vond het eerlijk gezegt niet super vervelend als ik het echt niet leuk vond had ik hem dat wel gezegt dus het zoenen vond ik best leuk alleen ik vond het nu heel moeilijk om een keuze te maken om het zo te laten of om aan hem te vragen waarom hij me zoenen en of hij me leuk vind net zo als ik

Het leeftijds verschil was ik eerlijk gezecht ook al bang voor ik ben 14 hij pas echt net 6 dagen 20 maar toch een verschil :-[

Ik moet ook nog even zeggen dat voor hij mij de 3de keer zoende hij duidelijk tegen mij zij dit blijft tussen ons ! En ik het dus ook echt tegen niemand durf te zeggen zelf al niet wat te vragen aan hem

En ja ik moet ff zeggen ik typ via mijn telefoon sorry als dat voor verwarring zorgt

Super bedankt voor je tips en hoop nog meer van je te horen

Groetjes 1-1-1-1-1 !
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Mijn Stiefbroer
#3: 22-11-2015, 21:28
Hai 1,

Wanneer ik je bericht goed lees denk ik dat je er slim aan doet om hem heel duidelijk te laten weten dat je dit niet meer wilt. Niet pas wanneer hij weer een poging doet, maar zodra je hem weer ziet/spreekt. Hierbij heb je nog 2 keuzes.
Of je vertelt hem dat je het bij een volgende poging tegen je moeder zult zeggen, of je vertelt het nu al tegen je moeder. Dit om jezelf te beschermen.

Verder, wat mij betreft mag je hem een trap voor zijn ballen verkopen wanneer hij dingen doet die jij niet wilt. Zeker weten dat hij dan meteen stopt.

Uiteraard ook iedere keer je moeder op de hoogte stellen wanneer er iets gebeurd dat niet klopt of wat je niet wilt. Op die manier zorg je dat je geloofwaardig bent en blijft.

Dat hij je heel duidelijk laat weten dat dit tussen jullie moet blijven geeft mij een onbehaaglijk gevoel, hieruit blijkt duidelijk dat hij heel goed in ziet dat hij iets doet dat absoluut niet klopt.

Sterkte,

Happy_Man


  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal