Skip to main content

Auteur Topic: knuffel dier

l
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 22 jr
  • Aangemeld: dec 2015
knuffel dier
OP: 23-12-2015, 16:20
ik ben 14 jaar oud en heb van mijn kussen een soort sekspop gemaakt met borsten van pyjamas en zo ook en kont en een gat erin om op te rijden zijn er meer jongens die dat doen om klaar te komen en mizschien een tip voor jongens die iets nieuws willen proberen
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: knuffel dier
#1: 23-12-2015, 19:51
Ik ben heel erg benieuwd hoe je ouders dit vinden want oiets groots houd je natuurlijk niet verborgen.

En hoe vindt je vriendinnetje dit ?

Heb je zelf niet het idee dat je een beetje oversekst bent ?
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: knuffel dier
#2: 24-12-2015, 08:08
Ja ik herken dat wel zoiets heb ik vroeger ook gedaan, Ik had dan 2 kussens deze lag ik in de lengte van het bed het onderste kussen vouwde ik dubbel en daartussen deed ik een plastic zakje om zo een soort vagina te maken dan wat spuug op je pik en dan ging ik op die kussens liggen met mijn pik in die plastic zak tussen dat kussen en dan maar fantaseren dat je op een meisje lag.
Toen ik verkering kreeg was dat over want met een echt meisje vrijen is toch veel lekkerder. 
  • IP logged

l
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 22 jr
  • Aangemeld: dec 2015
Re: knuffel dier
#3: 24-12-2015, 22:27
Ik heb ooo nog geen vriendin en het is makkelijk te doen dus het opbergen is geen probleem ik was alleen benieuwd of dit bij andere bekwnd voorkomt en het is toch hetzwlfse als dat meisjes dildos gebruiken
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal