Skip to main content

Auteur Topic: denk zwanger

a
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 13
  • ik ben wie ik ben en dat accepteer je maar.
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jul 2014
denk zwanger
OP: 27-12-2015, 21:07
Hallo,

Ik heb sinds 2 maanden een vriend. We hebben ook sex. Elke keer als hij zijn condoom afdoet stopt hij wel eens zijn dollo er terug in. Maar hij heeft dan weleens last van voorvocht als hij er in stopt. Wij bewegen dan niet maar zit er alleen dan in. Ik ben nu bang dat ik zwanger ben. Kan dat ook? en zo ja, wat kan ik er aan tegen doen?

Groetjes anoniempjeeh
  • IP logged
xx anoniempjeeh

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: denk zwanger
#1: 27-12-2015, 21:20
Natuurlijk kan je zwanger zijn.

En wanneer hij de condoom af doet is er toch geen sprake meer van voorvocht, dan zit er toch sperma op ?

Ik adviseer je ernstig om je ouders om seksuele voorlichting te vragen want zo te lezen heb je absoluut geen idee waar je mee bezig bent met alle mogelijke gevolgen.

Haal morgen een zwangerschapstest en kijk of je zwanger bent. De goedkoopste zwangerschapstesten vind je bij de Action.

Wanneer je daadwerkelijk zwanger bent adviseer ik je om contact op te nemen met het FIOM.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

a
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 13
  • ik ben wie ik ben en dat accepteer je maar.
  • Vrouw - 26 jr
  • Aangemeld: jul 2014
Re: denk zwanger
#2: 27-12-2015, 21:50
Hallo,

Ik heb wel in lichtingen gehad. maar ik kan met mijn ouders er niet zo over praten omdat ze zwaar gelovig zijn. En ik vroeg alleen hulp. maar bedankt voor je tip
  • IP logged
xx anoniempjeeh

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal