Skip to main content

Auteur Topic: Stijve

a
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 31
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Stijve
OP: 07-01-2016, 10:14
Mijn vriendje heeft verteld dat hij wel eens een stijve heeft en vooral als we heel lang zoenen zegt hij wat betekent dit?? (hij zit nog in de puberteit)
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 120
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Stijve
#1: 07-01-2016, 17:06
Het betekent in ieder geval niks ergs xd

Als ik jouw vraag lees "wat betekent dit??" weet ik niet of je nou bedoelt dat je niet weet wat een stijve is of wat zijn bedoeling ervan is..
Wat het is: als een jongen opgewonden is (of iets heel fijn vindt) stroomt er meer bloed naar zijn penis waardoor hij overeind gaat staan. Als ik dat zo goed uitleg :P
Wat hij ermee bedoelt: Jouw vriendje vind het blijkbaar heel fijn om met jou te zoenen en dan kan het inderdaad wel eens zijn dat hij een stijve krijgt. Het hoeft dus niet persé te zijn dat hij opgewonden is, want jongens hebben wel een aantal keer een erectie op een dag (wat ik heb begrepen)
En je moet er maar blij mee zijn eigenlijk :) want dan vind hij jou wel heel leuk ;)

Xx
  • IP logged

a
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 31
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: Stijve
#2: 07-01-2016, 18:02
Ik weet wel wat het is maar hij krijgt een stijve steeds weer is het weer ff weg en dan komt het weer terug
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 94
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: sep 2014
Re: Stijve
#3: 08-01-2016, 21:13
Dat komt natuurlijk door de hormonen die ook op dat moment flink door zijn lichaam giert ;)
als je op die leeftijd (als jongen zijnde) een meisje zoent en je voelt daar wat bij dan zal je plots en erectie krijgen, wat Blondie ook al zegt, jongens krijgen al standaard rond de 11 erecties per dag.

  • IP logged

  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • Music is my only drug
  • Man - 27 jr
  • Aangemeld: dec 2015
Re: Stijve
#4: 25-01-2016, 18:47
Dit betekend dat hij jouw heel erg mag. het is niet erg als een jongen een stijve krijgt. dit heeft te maken met de hormonen.
  • IP logged
PWE.

a
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 31
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jun 2015
Re: Stijve
#5: 04-02-2016, 17:06
dankjewel allemaal het gaat nu heel goed tussen ons  ;)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal