Skip to main content

Auteur Topic: Vriendin van vriend..

A
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 11
  • Man - 23 jr
  • Aangemeld: aug 2014
Vriendin van vriend..
OP: 03-03-2016, 16:27
Yooo. Ik heb dus zegmaar zin in seks.. Ben 15 je en zie dr best goed uit eerlijk gezegt. Een meisje die ik (vaag) ken doet altijd best flirterig tegen me en ik weet dat ze al eerder seks heeft gehad. Ze wil me wel (alhoewel ze een vriendie heeft) maar laat duidelijk merken dat ze me ziet zitten en geil is ook. Ik wil haar dus eig binnenkort in de avond sturen gewoon domweg of ze seks wil die avond. Wat zijn de risico's en kan het werken? Btw, als ze screenshots gaat doorsturen ofzo wil een vriend van me zeggen dat hij het voor de grap op mn tel had gestuurd.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Vriendin van vriend..
#1: 03-03-2016, 17:57
Natuurlijk KAN dit werken.

Ik moet zeggen, je gaat werkelijk heel erg respectvol met meisjes om.

Bedenk dat je jezelf ook op een vreselijke manier voor schut zet, ook al wil je partner in crime wel het tegenovergestelde beweren.
Ik denk zo maar dat er heel veel meisjes meteen te horen krijgen wat een enorm creapy figuur jij bent, bij die meisjes hoef je echt nooit meer iets te proberen, zelfs niets serieus meer.

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

A
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 11
  • Man - 23 jr
  • Aangemeld: aug 2014
Re: Vriendin van vriend..
#2: 03-03-2016, 19:56
Ja kijk, ik snap wel wat je bedoelt. Het is niet echt respectvol naar een meisje toe. Maar zij gedraagt zich een beetje sletterig (sorry hoor). Dus dan past het eigenlijk wel en vindt ze het nieteens zo vreemd/vervelend.
  • IP logged

a
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 22 jr
  • Aangemeld: mrt 2016
Re: Vriendin van vriend..
#3: 06-03-2016, 20:53
ik zou het niet doen want
 iedereen zal toch nog denken dat jij het schreef
en het meisje zou het niet srs nemen
als je iets via app stuurt twijfelen de meeste meisjes al op het een vriend is die dit stuurt of die gene zelf  ;) :thumbs:
  • IP logged

A
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 23 jr
  • Aangemeld: mrt 2017
Re: Vriendin van vriend..
#4: 13-03-2017, 22:37
Hallo,

Ik zou het niet doen als ik jou was om 2 redenen;
1) Het is respectloos tegenover haar vriendje.
2) je zet jezelf er voor schut mee.

Mensen gaan toch wel denken dat jij het bericht hebt gestuurd. Bespaar jezelf dat. Als ik jou was zou ik wat afstand van dat meisje nemen.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal