Auteur Topic: Van het lachen in je broek plassen  (gelezen 3023 keer)

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 15
  • Geslacht: Man
Van het lachen in je broek plassen
« Gepost op: 28 maart 2016, 15:59:47 »
Zijn er meer jongens die hier last van hebben?

Ik plas vaak per ongeluk in m'n broek van het lachen.
Gelukkig meestal maar een klein beetje, dus alleen een natte boxer, maar soms als ik heel erg de slappe lach heb meer... Ik vind het heel vervelend (weleens bij een vriend thuis een enorme pisvlek op de bank gemaakt, durf daar nooit meer over de vloer te komen) en voel me een mietje.  :-X
Het is toch meer iets voor meisjes om van het lachen in je broek te plassen?

Soms voel ik ook weleens ineens dat ik een natte plek heb in mijn onderbroek maar ik voel niet dat ik moet plassen en als ik het voel heb ik na dat ik naar de wc ben gegaan altijd nog een paar druppels in mijn onderbroek.
Hierdoor is mijn onderbroek bijna elke dag nat en vaak gaat het een beetje door mijn broek.
Soms ook een beetje meer. :o

Het is nu al 3x gezien door klasgenoten op school dat ik in mijn broek heb geplast, de eerste keer dat iemand het opmerkte zij ik dat ik een blikje cola had laten vallen in mijn kruis.
Die zij ook jaja.
De tweede keer wist de hele klas dat het gebeurt was.
Ik moest de laatste 10 minuten van de les al nodig plassen, ik dacht ik wacht wel tot de les voorbij is want als ik nu ga en ik kom terug dan is de les voorbij.
En in die laatste 10 minuten hoor je vaak het belangrijkste wat je onthouden moet.
De druk was te hoog om het op te knijpen wat ik niet verwachte.
Ik wist al dat ik nat was toen ik nog zat op mijn stoel maar ik wist niet dat het ook door mijn spijkerbroek heen was gekomen en een flinke pisvlek in mijn kruis had wat meteen opgemerkt werd toen ik opstond van mijn plekje om boeken in te pakken en later het lokaal uit te gaan.
Er werd meteen gezegd je hebt in broek geplast, ik heb maar gezegd hoe het zat, ja ik kan er niks aan doen, ik dacht te kunnen wachten tot het einde van de les om naar de wc te gaan.
Ik ben er toen niet mee gepest, ik heb veel vrienden in de klas en iedereen vindt me erg aardig.

Ze reageerden meer van we wisten niet dat jij dat probleem had.
Ik kreeg meteen een hand op mijn rug en werd er gezegd geeft niet klaas.
Ze dachten met mee en ze zijden dat ik beter droge kleding bij me kan hebben in mijn kluis omdat ik op school kom via het open baar vervoer.
En ik heb toen die laatste 2 uur van school vrij genomen omdat ik wel erg nat was en niks anders kon aantrekken.
Het blijft nu weleens bij een flauwe opmerking als ik een blikje leeg drink maar dan krijg ik ook gelijk een arm om mijn nek. ;D

De 3e keer was in de stad laatst en kon ik geen wc vinden en waren er geen wildplas plekken.
Op school weten ze dus alleen van die 3x niet dat het vaker gebeurt dat ik een natte onderbroek heb.
Mooi dat ze het niet zien maar ik voel me wel ongemakkelijk, het droogt op maar ik merk wel dat ik mezelf ruik dus ik voel me echt niet fris de rest van de schooldag.

Weten jullie wat ik hieraan kan doen of wat ik kan dragen om te voorkomen dat het niet zichtbaar is voor andere ?
Het maakt niet uit wat het is als het maar werkt.
Mijn ouders weten wel wat maar niet dat ik het zoo erg heb.
Mischien moet ik ze dat maar eerlijk gaan vertellen.
Ik moet mijn hele leven al vrij snel naar de wc maar dat ik steeds ongelukjes heb is nu ongeveer een jaar dat ik dat heb.
Ik hou me een beetje stoer tot nu eigenlijk, ik denk al bijna een jaar gaat van zelf wel over en ik mankeer niks, ik heb niks.
Nou ik heb wel wat en ik moet kijken wat ik er aan kan doen.
Rare is dat ik het nooit zoo erg gehad heb.
Ik hoop dat er hier tips zijn, in mijn klas heeft niemand dat zoals ik.

• Nieuwe Bekende
  • **
Re: Van het lachen in je broek plassen
« Reactie #1 Gepost op: 02 april 2016, 23:40:51 »
Mijn vrienden op school zijden ook dat ik beter naar een dokter kon gaan daarvoor. Niet om te zeiken of pesten maar echt helpen zoo voelde ik het wel. :o Jullie hoeven me niet zielig te vinden op dit forum hoor maar ik heb er wel last van, Ik voel me een beetje alleen met dit en hier op het forum heeft ook niemand het lijkt me. Voor de rest gaat alles goed in mijn leven en ben gelukkig maar dit is wel verveld voor me. Ik heb het na veel denken aan mijn ouders verteld wat ik ook hier verteld heb vorige week maandag. Voelt toch raar om te zeggen ik ben 14 en ik plas weer in mijn broek. :-[ Het was een heel goed gesprek ze vonden het helemaal niet raar maar ze kunnen het niet stoppen voor me, mn ongelukjes en ik moet gewoon weer bij die vriend in huis komen waar ik een ongelukje heb gehad op de bank. :-[ Ik wou dat ik het toch eerder had gedaan, praten met mijn ouders erover. Na ik wist wel wat er komen ging door te praten met mijn ouders, ze heeft afgelopen donderdag gelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts voor me. Ik ben een beetje bang voor dokters. Vandaag (Zaterdag) moest ik heen naar de huisarts, en het was een hele aardige huisarts. Nu hoorde ik voor het eerst dat er jongens en meisjes net zoals ik zijn die dat hebben hij ziet het elke week wel zij hij. Na wat testjes en veel vragen van de dokter zij hij dat ik waarschijnlijk te snel groeide. Ik ben 14 en 1,65. Maar dat ik 1,65 lang ben geworden is heel snel gegaan. Mijn vader is 2 meter 5 dus ik heb nog lang te gaan. Je kan blijkbaar tijdelijk Inco worden als je te snel groeit volgens de dokter. Jongens met de groeispurt. Ik heb 40% kans per jaar om er overheen te groeien. En ik heb blaas oefening instructies meegekregen voor thuis. Als ik die regelmatig doe moet het beter worden maar het kan even duren voordat ik resultaat heb. Als dat niet helpt kan ik elke week bij een vrouw komen om dingen te oefenen en door te praten.

:o En ja toen schrok ik dat hij een recept uitschreef voor incontinentiemateriaal op het einde van het gesprek vandaag hij zij er bij als je iets wilt hebben wat meteen helpt moet je die gaan dragen wanneer je vindt dat je echt geen ongelukjes mag hebben. Ik vroeg ook aan hem volwassen luiers ? Nee soort van, maar in je jouw maat. Ze worden vergoed via mn verzekering. Goh incontinent ben ik, Naja het is zoo.....
Ik ben dus vanmiddag, vandaag ook nog eens voor het eerst in mijn leven in een apotheek geweest, ik ben kern gezond maar nu ben ik er toch om incontinentiemateriaal voor mezelf op te halen.
Een recept van de dokter is dat je het gratis kan halen bij een apotheek op aanraden van de huisarts. Blijkbaar.
Ik had eigenlijk geen idee wat ik krijgen zou van de apotheek, Ik kreeg een plastic tas met een pak erin.
Ik heb het net thuis bekeken maar ik wist niet dat het merk Tena, incontinentiemateriaal maakte.
Mijn zus heeft wel een pak tena maandverbanden in de badkamer staan.
Dat pak tena voor mij heb ik nog niet open gemaakt maar ik had het net bij vrienden al om kunnen hebben waar ik net vandaan kom. Waar ik 2x drinken geweigerd heb voor mijn probleem.
Ik heb nu elke dag een natte boxer gaat dit niet nat voelen dan ? Er staat wel Feeldry op ?! Ik weet nog niet wanneer ik het ga proberen, ik zou er maandag al mee naar school kunnen. Ik voel me er nu nog niet helemaal gemakkelijk bij, :P bij het idee dat als ik dat om heb officieel incontinent ben al is het niet voor altijd.

« Laatst bewerkt op: 12 april 2016, 18:31:21 door klaas »

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2016, 22:03:40 »
Na het is toch niet zoo erg als ik gedacht had om dat te moeten gebruiken. Het is gelukkig geen plastic luier met 4 plakkers maar een boxer/luier waar de buitenkant van katoen is dus het heeft geen plastic en het is net zoo rekbaar als een boxer dus je beweegt nog erg vrij. Je voelt in het begin wel heel goed dat je hem draagt, 2 Anti-lekranden tussen je benen maar hoe het zit is net of het speciaal voor mij bedacht is. Het volgt je lichaam netjes. Het heeft ook nog Odour control wat betekent dat je niet de geur er van kan ruiken. Ik heb het dinsdag om gedaan voor de eerste keer en heb nog niet 1 keer droge kleding hoeven aantrekken of dat ik een natte plek in mijn jeans had. Ik heb nooit geweten dat dit je zoo droog kan houden.

De eerste dag ermee op school moest ik er constant aan denken maar Ik voelde me gelijk al een stuk zelfverzekerder toen ik met een groepje vrienden staand stond te praten in de pauze en ik wel voelde dat ik die pants onder mijn jeans had. Het geeft je meteen een veilig gevoel dat je niet met een natte vlek in je broek staat. En de dag er voor stond ik ook zoo te praten met hetzelfde groepje maar toen moest ik mijn T-shirt over mijn jeans heen trekken in dezelfde pauze rond dezelfde tijd omdat ik al een natte onderbroek had.
« Laatst bewerkt op: 10 april 2016, 22:52:46 door klaas »

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2016, 17:54:26 »
Hebben jullie nooit zoiets een keer mee gemaakt ? Ik heb het gewoon elke dag dus ik moest het ook niet blijven negeren. Vandaag bij die vriend geweest thuis waar ik weleens een enorme pisvlek op de bank heb gehad waar ik zomaar niet meer heenging omdat dat was gebeuert en ik me er voor schaamde. Ik ben er toen niet voor uitgelachen maar ik ben gewoon naar huis gegaan om wat droogs aan te trekken, ik dacht zomaar dat hun het wel heel apart zouden vinden bij die vriend thuis. Ik vond het erg leuk bij hem thuis tot het ongelukje, ik miste hem echt. Ik heb contact gezocht met hem bij hockey deze week omdat mijn ouders zijden dat ik het erger maakte als dat het eigenlijk was. Hij heeft me wel verteld dat z'n moeder niet boos was en de hoes schoon heeft kunnen wassen. Zoiets kan gebeuren. En gelijk de vraag of ik door het ongelukje niet meer kwam bij hun kwam wat zijn ma zich ook afvraagde dus het was gelijk een uitnodiging en gelijk gezegd dat ik vandaag zou komen. Na er ging dus een muur voor me weg, ik had mezelf al een klein beetje eenzaam gemaakt door daar niet meer te komen. Vooral ook omdat het nu niet meer een 2e keer kan gebeuren.

IK zat gelijk al toen ik vanmiddag bij hem kwam weer op dezelfde plek waar het misgegaan was vorige keer maar nu toch met een heel beschermd veilig gevoel van: Het kan niet weer gebeuren omdat ik die tena pants super om had. Ik heb ook nog fijn gepraat met zijn moeder van mijn vriend waar ik was. Ze zij toen ze wat later binnenkwam dat ik wel op tijd naar de wc moest gaan en heb toen maar uitgelegd wat ik heb. Ik ben er enorm blij mee dat ik die tena pants super ontdekt heb, ik heb nu toch zoiets van ik heb ongeveer een jaar voor niks ongelukjes gehad. Deze vangen het prima op dus het is niet meteen einde oefening als ik erg lach en dan naar huis moet voor schone kleding of als ik super nodig moet en er al iemand op zit en ik moet wachten dan. Meteen als er wat straaltjes ontsnappen van de druk voelt de binnenkant droog voor me en kan ik gewoon door gaan waar ik mee bezig was. Ze zitten erg fijn. Soms voel ik me nog wel een beetje een meisje omdat meisjes maandverbanden gebruiken en nu ik ook iets heb wat ik elke dag om moet als jongen maar ik vindt nu dat het lijkt of het 100% voor mij gemaakt is kwa maat en hoe het helpt met mijn probleem.

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 13
« Reactie #4 Gepost op: 27 juli 2017, 18:28:15 »
Hee hoe is het nu ? door jou heb ik me aangemeld op dit forum. Ik heb dit bericht een half jaar geleden al gevonden via google maar toen moest ik er niks van weten en ik kon niet reageren omdat ik niet lid was :ownzed: Ik heb er op school wel een paar keer aan gedacht dat ik dit gelezen heb. Nu toch maar eens een account aangemaakt. Ik heb het afgelopen jaar op school ook wat ongelukjes gehad maar mn ouders weten nog van niks. Ik schaam me ervoor. Ik dacht het gaat vanzelf wel over maar het gaat niet zelf over. Ik wil niet weer een jaar zoo en ik denk erover om alles te vertellen thuis.

Is incontinentiemateriaal dragen echt beter om te doen ?
Het is gewoon een luier wat jij laat zien.
Als je een ongelukje hebt is je broek of alleen je boxer een beetje nat.
Met een luier wordt je luier toch gewoon nat en voel je je eigen nat ?
En is dat te zien op school bijvoorbeeld dat je die draagt ?

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 20 augustus 2017, 01:47:26 »
Hoi, sorry voor de late reactie, ik ben gisteren van vakantie gekomen. Met mij gaat het goed hoor. Ik heb nog wel last van de dingetjes die ik hier geschreven heb. Ik schaamde me ook en heb het ook lang verborgen gehouden voor mijn ouders, ik dacht het is niet normaal op je 13e nog. Toch hadden ze het door. Ik ben hier ook niet helemaal eerlijk geweest. Bij mij wisten mijn ouders al dat ik een zwakke blaas had. Op een gegeven moment was de maat vol en wilden ze dat ik incontinentie materiaal ging gebruiken inderdaad ja. Ik heb hier alles neergezet of ik niet alleen was hiermee zeg maar.

Ik ben geen dokter dus ik weet niet of ik zeggen mag dat je het nodig hebt. Het light er aan hoe vaak je een ongelukje hebt. Ik weet niet wat het was maar op het eind had ik elke dag wel een natte boxer gehad of erger. Als je in je broek plast denk je wel dat je de volgende keer nog beter je best doet om het niet te laten gebeuren, na dat gebeurde bij mij toch. Dat is wanneer mijn ouders zijden is het niet beter dat je deze tena broekjes gaat proberen ? Bijna op mijn 14e.

Als je bijna elke dag hebt dat je niet helemaal de wc op tijd haalt en of lekt onderweg soms is het wel veel beter om incontinentie-materiaal te gebruiken vind ik nog. Het is moeilijk aan je uit te leggen maar voordat ik luiers droeg merkte ik soms wel dat ik een natte boxer had maar dan was het nog niet zichtbaar aan de voorkant van mijn spijkerbroek dan liet ik het gewoon drogen op school maar het is niet fris. Je gaat het ruiken. Een luier is speciaal gemaakt voor wat wij hebben en bedacht door mensen die precies hetzelfde hebben. Vooral die ik laten zien heb hier. Ook als je 13 bent of 15 al zoals ik. Een luier geeft je geen nat gevoel hoor een boxer meteen wel. Meteen als plas de binnenkant raakt is het ook weg zodat het is of het niet gebeurt is dat je het een beetje niet inhield. Ik gebruik luiers vooral om me schoon te houden en omdat het ook veel schoner is. Ik voel me ook veel zekerder omdat klasgenoten me niet meer kunnen zien met een natte vlek in mijn spijkerbroek. Dat is waar ik het meest bang voor was. Ik weet niet of je als eens 4x per dag een natte boxer hebt gehad ? Maar als je dat kent dan kun je het af met 1 luier per dag.

Het is ook niet eens een echte luier wat ik liet zien maar het heet pants. Het werkt als een boxer. Het is niet te zien dat je die draagt onder je kleding.

Kende je het woord incontinentie materiaal al ? Dat weten niet veel mensen. En ik help je graag dus vraag maar gewoon. Ik weet ook niet precies wat je hebt en iedereen heeft anders.

• Groentje
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 23 augustus 2017, 21:10:57 »
Hee bedankt voor je reactie klaas.
Sjonge jij hebt het erg.
Ik moet zelf ook maar toegeven dat ik het heb denk ik.
Ja je hebt wel gelijk ik vindt het vreselijk als het in mn broek gebeurt na vreselijk kramp van het ophouden  :-[ ik denk steeds van dit was de laatste keer dat het gebeurde, maar het gebeurt. Ik kan er ook niks aan doen dus. Mischien om het uur naar de wc gaan op school maar ik kan er niet de hele dag aan denken en andere jongens hebben dat niet of minder heb ik gemerkt.
Ja ik heb ook weleens 4x per dag druppels in mn boxer gehad.

:-[ Ik ken het woord incontinentiemateriaal van mijn zus, ik weet dat het gewoon luiers zijn. Als ik van school thuis kom zijn mijn ouders nog aan het werk en mijn zus is altijd voor mij in huis. Ik reis met het openbaar vervoer van school naar huis. Ik ben een paar keer met een natte plek in mijn broek thuisgekomen omdat ik net te laat bij huis was, het liefst wil ik dat niemand dat ziet maar mijn zus is vaak gewoon in de woonkamer en die ziet het steeds als ik naar boven wil om te douchen en om te kleden, zij begon er een keer over en toen ben ik boos weggelopen. Ik wil niet officieel incontinent zijn  :P
Ik heb wel 3x per week ongeveer dat ik er niks aan kan doen.
Bijvoorbeeld als ik in de klas half in de les nodig moet dan mag ik naar de wc maar ik wordt onderweg weleens nat na kramp :-[

ik ben bang als ik het aan mijn ouders vertel dat ze me naar de dokter sturen en dat hij me luiers laat dragen. Ik denk zelf dat het er een beetje bij hoort waar ik last van heb.
Hoe vertel jij op school of aan anderen dat jij luiers gebruikt ?
Zijn die luiers die jij gebruikt niet voor volwassennen ?
Is het te zien dat je die draagt op school bijvoorbeeld ?
Ben jij er ook nog voor bij een dokter beland ? En wat doen ze doen ?

Hoe ga jij om met de hele dag een luier gebruiken op school ? En hoe werkt dat dat je je eigen niet nat voelt ? Is dat niet vies ?

Ik vindt je wel aardig hoor, sorry voor alle vragen.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #7 Gepost op: 25 augustus 2017, 23:28:04 »
Hoi marijn.
Je moet niet doen of je helemaal niks mankeert omdat je niet een stempel wilt dat je Incontinent bent, en dus plas verliest en niet bang zijn dat je afhankelijk wordt gemaakt van luiers door een dokter. Al zegt mischien de dokter dat het beter voor je is om luiers te gebruiken of je ouders zoals bij mij kan je ze alsnog thuis laten staan en kiezen voor een normale boxer, je kan het zelf uitproberen. Ik wordt er niet somber van om erover te praten ik help graag. Je hebt zelf ook al aangegeven dat je hulp wilt. Als ik jouw was zou ik erover praten met je zus omdat die er al over begonnen was, dat hat ik niet. Je zus heeft al voor je gedacht. En dan serieus horen wat ze weet en kijken wat voor idee ze heeft. Zullen je ouders een beetje snappen dat je af en toe in je broek plast ?

Luiers maken het allemaal niet erger hoor dat je af en toe in in je broek plast of lekt telkens. Ik werd er op school harstikke onzeker van toen ik eerst niet wist wat ik allemaal kon gebruiken. Bijvoorbeeld als ik in de pauze stond te praten in een groepje was ik soms bang dat ik een natte vlek in mijn broek had aan de voorkant. Met een luier ben je zelf verzekerd omdat het nooit meer bij je spijkerbroek nat word.

Jij bent 13 zie ik dus jij zal ook geen idee hebben van wat je zou kunnen gebruiken. Het is niet iets waar ze tv reclame voor maken. Ik ken het ondertussen allemaal wel. Het is niet zoo dat als je lekt dat je dikke luiers moet met 4 plakkers. Ik denk dat je hetzelfde hebt als mij ongeveer. Omdat je gewoon naar de wc gaat om te plassen heb je ook luiers die meer op een boxer lijken en geen plakkers hebben. Dat is wat ik gebruik op schooldagen en er na. Een beetje zoals dit:

https://youtu.be/RFukzpxIyOM
https://youtu.be/STLDMD4TTXI

Ik denk dat dat je wel helpt.

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #8 Gepost op: 26 augustus 2017, 01:23:33 »
Je hebt veel vragen maar ik help graag.

Hoe je anderen vertelt op school dat je luiers nodig hebt ? Ik heb het zoo erg gehad dat ik droge kleding in mijn kluis had voor de zekerheid dus klasgenoten weten waar ik last van heb. Ik ben er nooit om gepest. Op een gegeven moment wist ik dat ik luiers ging krijgen thuis en toen heb ik op school gezegd tegen klasgenoten toen ik weer eens ongelukje had dat ik luiers kon gebruiken.

Hoe ik de hele dag om ga met het dragen van luiers op school bijvoorbeeld ?
Ik had 2 youtube links gestuurd van jet merk attends maar ik gebruik ze van het merk abena nu. Deze:

Ik doe deze om zodra ik opsta alsof het mijn boxer is en zoo werken die ook. 9 van de 10x kom ik met dezelfde aan thuis. Dus niet nodig om op school uit de kleren te hoeven maar gewoon meedoen met school.
Als ik voel dat ik plassen moet ga ik gewoon naar de wc. Eigenlijk is er bijna niks veranderd sinds ik luiers gebruik bevalve nu dat ik nooit meer nat ben. Ik moet nog steeds af en toe rennen naar de wc, wat ik lek gaat in dat broekje. Die ik heb laten zien zie je niet onder een spijkerbroek. Mischien wel voor de mensen die het weten van me. Ik heb het ook nog wel eens met de slappe lag dat ik plas verlies maar ik kan dan gewoon blijven doen wat ik aan het doen was. Als het op school gebeurt kijk ik na een lesuur in de wc hoe erg de luier gebruikt is en kan ik gewoon doorgaan met dragen. Dit is niet vies omdat het mischien een kwart gebruikt is. Voelt gewoon als een droge en een luier heeft stoffen erin zitten zodat je totaal geen luchtjes krijgt.

• Groentje
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 31 augustus 2017, 23:09:06 »
 :o Wooow.

Bedankt klaas. Ik heb dit allemaal nog nooit gezien, ziet er allemaal professioneel uit. Het lijkt me nu geen ramp meer om die te moeten dragen.

Kom jij bijna elke dag thuis van school met dezelfde luier die je sochtens hebt omgedaan ? Hoe doe je dat ? Wanneer plas jij in je broek per ongeluk ? :o
Voelt het niet raar om met 1 aan naar school te gaan voor het eerst ? Daar denk ik nu over na. :-[
Het zijn allemaal best witte broekjes komen er niet allemaal gele vlekken in ? :-X
Als je geen nat gevoel meer krijgt als je steeds druppelt, hoe weet ik dan wanneer ik me moet verschonen.
Voel je het niet met lopen dat je wat draagt ?

• Nieuwe Bekende
  • **
« Reactie #10 Gepost op: 18 september 2017, 22:51:24 »
Na ik schaam me nog wel om het erover te hebben maar ik heb het zelf uitgelokt door hier dingen te vragen.
Het was ook om te kijken of ik iemand vond die hetzelfde heeft.
Wanneer ik in me broek plas ? Ooh ik vindt het nog moeilijk uit te leggen. Ik moet gewoon vaak en erg snel naar de wc. Het is altijd een verassing wanneer ik nodig moet. Het vaakst toch wel op school in de les of in de stad of in de bus. Als ik te nodig moet en te lang wachten moet lek ik gigantisch. En bijvoorbeeld met een slappe lag.

De eerste paar dagen is het misschien appart om te dragen maar het went snel. De eerste dag op school denk je goh een luier maar ik voelde me meteen super veilig ook. Tot je er voor het eerst een ongelukje in krijgt dan is het alleen maar goed dat je ze draagt. Ik ben een paar keer van school naar huis gegaan om te douchen eerst nog zonder luiers. Met een luier overkomt me dat niet.

Luiers zijn aardig wit zoals die ik draag voor overdag meestal. Zoals op dat plaatje. Nee daar komen geen gele vlekken in aan de voorkant. Plas verspreid over de hele luier. Maar zie je niet aan de voorkant. Je kan zien wanneer je moet verschonen aan die 2 gele lijnen aan de voorkant. Dat is geen design maar dat is een urine indicator. Hoe meer vocht er in komt hoe meer blauw ze verkleuren. Als het helemaal fel blauw is moet je verschonen.

Je voelt wel wat met lopen maar je kan er hetzelfde mee als een boxer en zakt nooit of. Een bjorn borg onderbroek heeft 1 zon stretch band bij dat plaatje hierboven is het hele bovenste stuk stretch.
Vandaag ook even op school even hard naar de wc moeten rennen en ook een straaltje verloren onderweg, ik denk dan gewoon ik heb de luier voor 5% gebruikt. Als ik in het lokaal zit ben ik nog steeds droog. Zoo kan ik dus thuis komen met dezelfde. Gewoon opletten dat hij niet vol raakt.