Skip to main content

Auteur Topic: Goede vriendin doet bot

F
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • Vrouw - 21 jr
  • Aangemeld: nov 2015
Goede vriendin doet bot
OP: 26-11-2015, 16:56
Hoi!

Ik ben een meisje van 13 jaar en zit in de tweede. Toen ik net in de brugklas zat, raakte ik al snel bevriend met een meisje, Roos. We konden het hele jaar gezellig met elkaar omgaan, tot het jaar daarna. Ineens doet ze bot tegen me, terwijl ze tegen mijn beste vriendin gewoon aardig is. Ik begrijp niet waarom. Het kan toch niet zo zijn dat je ineens iemand niet meer aardig vind? Vandaag hadden we weer een kort gesprek:
Ik fietste samen met mijn beste vriendin en Roos naar huis. Mijn beste vriendin sloeg af, en wij fietsten door. Toen wij gedag zeiden, zei zij:"Tot maandag!" (Het was die dag donderdag) dus ik zei: "Waarom zei je tot maandag, morgen hebben we toch nog gewoon school?" Waarop zei op een beetje op een botte toon antwoorde:"Dat was sarcastisch bedoeld" Dus ik zei: "Ow, oke" Toen zeiden we even niks tegen elkaar en toen zuchtte Roos heel diep en zei geërgerd:"Moet ik dat nu ook weer uitleggen?!" Ik voelde me een beetje beledigd en zei:"Ik snap ook wel wat je bedoeld hoor" Waarop zei weer geërgerd en ongeïnterreseerd antwoordde: "Fijn voor je, maar kan mij het wat schelen" Ik merkte dat ze niet meer met me wilde praten dus fietste door. Onderweg naar huis heb ik eens goed nagedacht. Ik begreep niet waarom ze zo deed. Ik heb er aan gedacht dat ze misschien verliefd op me zou kunnen zijn (?) omdat ze ineens zo raar deed, misschien om haar gevoelens te verbergen. Het zou best kunnen dat ze lesbisch is, omdat ze een beetje jongensachtig is en zich totaal niet voor jongens interresseert. Maar ik weet het ook niet hoor, heb het nog nooit meegemaakt.

Wat moet ik nu doen?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Goede vriendin doet bot
#1: 26-11-2015, 18:53
De simpelste manier om hier achter te komen is door aan haar te vragen wat er aan de hand is denk ik ?
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • Hoii!!
  • Vrouw - 20 jr
  • Aangemeld: apr 2016
Re: Goede vriendin doet bot
#2: 05-04-2016, 14:44
Als je het echt niet wil vragen kan je in ieder geval (als je wilt weten of ze echt verliefd is) naar haar pupillen kijken,  als ze groot zijn terwijl het licht is, kan het zijn dat ze verliefd is. Ook kan je het herkennen als haar hartslag hoger is en zo zijn er nog veel meer dingen waaraan je dat kan zien
  • IP logged
Groetjes,

Tess ☺

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal