Skip to main content

Poll

Totaal aantal stemmen: 0

Auteur Topic: 2/3 jongens?!

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • Hoii!!
  • Vrouw - 20 jr
  • Aangemeld: apr 2016
2/3 jongens?!
OP: 05-04-2016, 14:57
Ik heb een soort van probleempje waar ik hulp bij nodig heb. Ik ben niet ECHT verliefd maar er zijn 2 jongens die ik wel leuk vind (s&y). Er is ook een jongen (r) en ik denk dat hij verliefd op mij is en daarom vind ik hem ook soort van leuk. Ik weet niet wat ik moet doen. Vroeger was het alleen op s, nu begin ik meer te voelen voor y maar nogsteeds vind ik s ook leuk. R ook wel maar minder. Wat zou jij doen? Ik heb een poll nagemaakt want ik wist niet hoe je dit moet maken dus zet je antwoord in de rea's maar als jij iets anders zou doen zet het er even bij in de reacties.

Alvast bedankt,
Tess

  • IP logged
Groetjes,

Tess ☺

x

x

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 13
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2016
Re: 2/3 jongens?!
#1: 05-04-2016, 20:38
Hoii , je zegt zelf dat je niet echt verliefd bent op een van de jongens. Dan zou k dus niets doen want waarom een relatie hebben als je niet verliefd bent ... dat denk ik dan. En als je niet zeker weet of je op iemand bent,  probeer meer bij diegene in de buurt te zijn en praat met hem. Zo kom je te weten of je hem wel of niet leuk vindt.
Groetjes x
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: 2/3 jongens?!
#2: 05-04-2016, 21:55
Hallo Tess,

Van harte welkom hier op het forum/
Ik ben zo vrij geweest om de door jou gewenste poll toe te voegen, nieuwkomers kunnen (nog) geen poll plaatsen.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal