Skip to main content

Auteur Topic: sexdate

A
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 11
  • Man - 23 jr
  • Aangemeld: aug 2014
sexdate
OP: 09-04-2016, 15:28
Hey allemaal. Ik heb dus een account op een sexsite en ik heb een chat met iemand, alleen als ik verder wil chatten moet ik betalen (geen probleem want het is goedkoop en betrouwbaar). Dit wil ik via mijn telefoon doen (ik moet een nummer bellen). Ik wil alleen absoluut niet dat mijn ouders erachter komen! Hoe doe ik dit!
  • IP logged

A
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 11
  • Man - 23 jr
  • Aangemeld: aug 2014
Re: sexdate
#1: 09-04-2016, 17:12
Ik moet hier nog iets aan toevoegen, om "credits" te krijgen voor een sekssite moest ik een nummer bellen dat 1,40 per minuut kost. Die gaf mij een code om in te vullen op de sute (een pincode). Wat is dit allemaal precies? Word ik bedonderd en ben ik straks blut fzo?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: sexdate
#2: 09-04-2016, 18:06
Ga er maar van uit dat je straks een gigantische telefoonrekening krijgt.
Gezien je leeftijd zou het mij niets verbazen wanneer je ouders je telefoon betalen, in dat geval heb je straks het een en ander uit te leggen.

Mijn advies is om alvast een baantje te gaan zoeken om dit alles straks te bekostigen want je hebt grote kans dat je ouders dit niet gaan/willen betalen.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

k
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 101
  • Man - 22 jr
  • Aangemeld: mrt 2016
Re: sexdate
#3: 09-04-2016, 18:25
Als het om een sexdate gaat is de kans heel groot dat je opgelicht wordt. Ze laten het betrouwbaar over komen omdat ze je geld willen.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal