Skip to main content

Auteur Topic: huisgenootje

  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 31 jr
  • Aangemeld: apr 2016
huisgenootje
OP: 12-04-2016, 23:43
Na 4,5 jaar een hele goede relatie te hebben gehad zonder ruzie of drama, was voor mij de liefde toch over. toen ik dit eenmaal voor mij zelf besloten had en mijn vriend over mijn twijfels verteld vertelde is het binnen 2a3 weken uit gegaan. want nu 2 maanden later nog steeds als een hele goede beslissing voelt.

2 maanden geleden heb ik ook een nieuw huisgenootje kreeg. en na 2 dagen sliep ik alweer in zijn bed en doe dat tot de dag van vandaag nog steeds.
(het klinkt heel ordinair en sletterig daar ben ik het mee eens.)

Ik ben niet verliefd op hem en als ik die gevoelens in de toekomst wel ga ontwikkelen dan weet ik dat ze niet echt zijn wand het is geen jonge waar mee ik een relatie zou willen. We hebben het praatje ook al gehad en we zitten daar in best wel op 1 lijn dus dat is allemaal heel fijn.

het probleem alleen is dat ik nu van de ene relatie naar de andere "relatie" rol. want ook al is het alleen lust door het samen wonen lijkt het heel veel op een echte relatie. we koken elkaars ontbijt ik ben best wel een beetje klef dus we kussen veel ook overdag. en ik merk dat ik dit niet lang ga vol houden. wand ik ben me zelf mega hart aan het voorliegen! ik mis mijn vriend niet maar wel een persoon die de mijne is en die leegte heb ik nu opgevuld met mijn huisgenootje.

ik wil het heel graag stoppen maar het lukt me maar niet een midden weg met hem te vinden of we doen leuk tegen elkaar en we slapen samen of we negeren elkaar zo veel mogelijk wat voor een hele akelige sfeer in huis zorgt. 

advies van soort gelijke ervaringen?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: huisgenootje
#1: 15-04-2016, 22:06
Ik denk dat je jezelf wel in een heel lastige situatie gemanoeuvreerd hebt.

Zolang je met je huisgenootje het bed deelt is het ook geen optie om een nieuwe relatie aan te gaan.
Het beste is het denk ik om in het vervolg in je eigen bed te slapen alhoewel dit je vast niet in dank afgenomen zal worden.

Mocht je ooit met een nieuwe vriend thuiskomen dan kan dit ook wel eens heel pijnlijk zijn voor je huisgenootje.

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal