Auteur Topic: Ik weet niet hoe ik me voel...  (gelezen 564 keer)

• Proeflid
  • Leeftijd: 17
Ik weet niet hoe ik me voel...
« Gepost op: 15 april 2016, 18:03:59 »
Ik weet niet wat het is.... De laatste tijd voel ik me weer helemaal de grond in zakken... Eerder heb ik mezelf al wat proberen aan te doen ik loop bij een psycholoog en praat daar mee maar dit wou ik graag even kwijt... Normaal vertel ik alles tegen mijn beste vriendin maar dit kon ik niet... Het lijkt net of alles terug kom... Ik lig alleen maar in bed en ben juist niet graag alleen omdat ik dan bang ben voor mijn eigen gedachten... Ik voel me verdrietig, boos, eenzaam en onbegrepen... Ik weet het echt niet meer..  :(

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Ik weet niet hoe ik me voel...
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2016, 23:14:34 »
Lieve Lola,

In vind het altijd zo triest om dergelijke berichten te lezen.
Kan je aangeven wat er allemaal terug komt ? Ik wilde even teruglezen wat je in het verleden geschreven had maar dit is pas je eerste bericht.

Wat voor gedachtes ben je dan zo bang voor ? Waarom ben je verdrietig, wat is er gebeurd dat je zo verdrietig bent geworden ? Waarom of waarop ben je zo boos ?
Heb je helemaal geen vrienden of vriendinnen dat je jezelf zo eenzaam voelt ? Kan je niet bij je ouders terecht ? Begrijpen zij ze ook niet ?

Op welke manier denk je dat jij geholpen kunt worden ? Waar heb je behoefte aan op dit moment ?

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 15
  • Geslacht: Man
Re: Ik weet niet hoe ik me voel...
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2016, 12:33:51 »
Goh wat heb je dan ? En wat mischien een tip is en het klinkt mischien stom maar als je je down voelt helpt het ook om erg gezond te gaan eten. Zoo weinig mogelijk suiker en ook geen cola light en zoo veel mogelijk biologisch dat is wat voor mij in ieder geval meteen aanslaat.

Mijn moeder is gezondheidsfreak :nah: waar ik af en toe ook een beetje gek van wordt maar ik voel me wel heel erg fit altijd.
« Laatst bewerkt op: 17 april 2016, 13:01:30 door klaas »