Skip to main content

Auteur Topic: Ik vind een meisje leuk

R
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • Man - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2016
Ik vind een meisje leuk
OP: 25-04-2016, 21:27
Ik zit nu in de 3e klas op de middelbare school, al het hele jaar zie ik iemand op school rondlopen die ik heel leuk vind maar ik vind het heel moeilijk om een gesprek te beginnen, dit komt omdat ik niet altijd weet wat ik moet zeggen en vooral omdat ze altijd in een groepje met andere meiden is. Heeft iemand tips hoe ik haar misschien beter kan leren kennen en misschien meer?
  • IP logged

k
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 101
  • Man - 22 jr
  • Aangemeld: mrt 2016
Re: Ik vind een meisje leuk
#1: 27-04-2016, 22:22
Kom je wel eens in haar buurt ? Mischien als je uit school komt en op dezelfde manier als haar naar huis gaat bijvoorbeeld met de bus of op de fiets naar huis gaat dat je dan even in haar buurt komt en even wat zegt zoals hoi of hoe is het ? En wat vraagt over de schooldag ofzoo. Of dat ze iets doet wat jij ook leuk vindt. Mischien kan je een keer praten over een sport die zij doet. Maar ja omdat ze niet in je klas zit ben je ook niet op dezelfde tijd uit denk ik.
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 94
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: sep 2014
Re: Ik vind een meisje leuk
#2: 28-04-2016, 11:21
Is ze overal in school met een groepje? of is ze bij haar kluisje even alleen?
Zo ja, probeer haar dan aan te spreken.
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 120
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Ik vind een meisje leuk
#3: 28-04-2016, 18:28
Hey,

Ik leid van je verhaal af dat dat meisje niet in dezelfde klas zit als jij en dat is wat lastiger om zo in contact te komen met haar.  Toch hoeft dit zeker geen probleem te zijn :)

Ik lees wel eens van die meidenbladen waar de vraag 'hoe kom ik in contact' ook voorkomt alleen dan van de kant van een meisje.
Als ik de tips vergelijk kunnen ze ook voor jongens helpen en sommige juist misschien beter.

Eentje die voor jou wel zou kunnen helpen is "per ongeluk" tegen haar oplopen (niet te hard, maar wel zodat ze het merkt)
Als je je excuses aanbied kun je een praatje aanknopen of als je wat meer verlegen bent, haar met je mooiste glimlach even aankijkenen dan weer doorlopen (zo herkent ze je misschien door de school) en kan je het na een aantal dagen weer doen maar dan wel even praten :)

Veel succes ;)

ciaaozz,    Blondie

  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal