Skip to main content

Auteur Topic: Hopeloos verliefd :(

A
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 17
  • Vrouw - 21 jr
  • Aangemeld: apr 2016
Hopeloos verliefd :(
OP: 01-05-2016, 10:15
Hey ,
Ik ben heel verliefd ik kan aan niks anders meer denken en ik kan me amper concentreren tijdens de les , zelfs mijn punten dalen hierdoor :( . die jongen had 3 maanden geleden tegen mij gezegd dat hij me wel sexy vond , ik dacht dat dit een stomme weddenschap was daarom reageerde ik heel gemeen maar 4 dagen later kwamen er 3 jongens naar mij om te  zeggen dat ze een jongen kennen die mij leuk vind ( ze zeiden niet wie ). Mijn beste vriendin denk dat hij dit meende . Want hij kijkt vaak naar me en zijn vrienden hangen altijd rond bij ons in de buurt . En soms lijkt het alsof hij iets tegen me wilt zeggen maar dan doet hij het toch niet . Ik wil vragen of hij het meende maar telkens als ik naast hem sta word ik helemaal zenuwachtig en weet ik niet meer wat ik moet zeggen . Ik durf het ook gewoon niet omdat ik bang ben dat hij me nu een bitch vind , en ik voel me ook gewoon zo.
Ik kan niet zomaar met hem praten want ik ken hem bijna niet en ik kan het ook niet via gemeenschappelijke vrienden vragen want die heb ik niet ( hij zit een jaar hoger )
Wat zou ik nu doen? , ik voel me zo schuldig .
Denken jullie dat hij dit meende?
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Hopeloos verliefd :(
#1: 01-05-2016, 13:03
Iemand sexy vinden is toch iets totaal anders dan verliefd zijn op iemand ?

Ik zou mezelf er verder niet te druk over maken en het zeker niet serieus nemen.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal