Auteur Topic: trainen met een navelpiercing  (gelezen 853 keer)

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 16
  • Geslacht: Vrouw
  • pizza~raccoons~hugs~tango
trainen met een navelpiercing
« Gepost op: 03 mei 2016, 09:06:38 »
Haaii,

Ik heb precies een week geleden een navelpiercing laten zetten.
Eerst vond ik het maar niks, maar heb het toch gedaan omdat ik een kleintje wel nog wel leuk vind en ik vind dat ik echt een vreselijk lelijke navel heb (dus dat de piercing dat een beetje kan bedekken)

Ik twijfelde héél erg, want ik vind mezelf er niet dun genoeg voor, ookal val ik in de categorie slank maar met een klein buikje.
Ik wilde dus afvallen, en dacht dus dat ik genoeg tijd had voor de zomer om slank in mijn bikini te kunnen :)

Maar nu ik mijn piercing heb, heb ik er best wel last van.. nu zit ik op stijldansen met een aardig hoog niveau, maar dat is niet zo heel inspannend als bijv. een balsport ofzo. Maar buikspieroefeningen gaat nu bijna niet, omdat het gewoon nog pijn doet.
Oké,   nu heb ik hem pas een weekje.. maar het voelt alsof dit nog wel een paar weken zo zal blijven..

Maar ik wil toch wel slank zijn voor de zomer..
Mijn broer doet bodybuilding en hij zegt dat afvallen 80% afhangt van je eten en maar 20% van je sport. Nu eet ik wel redelijk normaal, let altijd op wat ik eet (ongemerkt) maar dat is dus niet genoeg. En een dieet kan ik heel moeilijk volhouden, omdat mijn vader er altijd op los (vr)eet en het heel verleidelijk is om er niks van te pakken. (Want dan gaat het fout bij mij)

Maar heeft iemand tips om toch slank de zomer in te gaan??

Alvast bedankt :)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 19
Re: trainen met een navelpiercing
« Reactie #1 Gepost op: 03 mei 2016, 20:53:15 »
Ik heb geen tips om slank de zomer in te gaan. Ik heb wel misschien tips om goed de zomer in te gaan.

Waarom wil je per se heel slank zijn in de zomer? Ik snap dat er mensen zijn die zo'n "killer body" hebben in hun bikini, maar dat hoeft toch niet? Persoonlijk vind ik niet dat je er als een model ofzo uit hoeft te zien. Ik snap die hele hype van dat je (als meisje) moet afslanken voor de zomer niet, waarom zou je niet gewoon mogen/kunnen zijn hoe je altijd bent? Dat is toch prima... Maargoed, dat ben ik.
Bovendien: als het pijn doet, dan is het toch helemaal niet fijn... Je hoeft ook helemaal niet een dieet te doen ofzo. Het enige belangrijke is om jezelf en je eigen lichaam te (leren) accepteren en volgens mij is er dan niemand die ervan op kijkt dat je niet ontzettend dun bent, dat maakt niet uit. ;)

Er is een kans dat je totaal niks had aan dit bericht omdat je om iets anders vroeg, maar ik wilde het toch even kwijt.

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #2 Gepost op: 03 mei 2016, 21:26:17 »
Je wil het vast niet horen maar van die piercing kan je wel een week of 6 last houden.

• Hele Bekende
« Reactie #3 Gepost op: 03 mei 2016, 21:46:45 »
Ik heb geen tips om slank de zomer in te gaan. Ik heb wel misschien tips om goed de zomer in te gaan.

Waarom wil je per se heel slank zijn in de zomer? Ik snap dat er mensen zijn die zo'n "killer body" hebben in hun bikini, maar dat hoeft toch niet? Persoonlijk vind ik niet dat je er als een model ofzo uit hoeft te zien. Ik snap die hele hype van dat je (als meisje) moet afslanken voor de zomer niet, waarom zou je niet gewoon mogen/kunnen zijn hoe je altijd bent? Dat is toch prima... Maargoed, dat ben ik.
Bovendien: als het pijn doet, dan is het toch helemaal niet fijn... Je hoeft ook helemaal niet een dieet te doen ofzo. Het enige belangrijke is om jezelf en je eigen lichaam te (leren) accepteren en volgens mij is er dan niemand die ervan op kijkt dat je niet ontzettend dun bent, dat maakt niet uit. ;)

Er is een kans dat je totaal niks had aan dit bericht omdat je om iets anders vroeg, maar ik wilde het toch even kwijt.

Als eerste: ik ben al blij dat er reacties zijn :P

Maar ik hoef ook niet heel extreem dun te zijn hoor.. :)
Ik heb mezelf heel mijn leven al 'te dik' (stevig) gevonden en dat was ook zo, want dat is inderdaad gewoon mijn bouw.
Ik ben gewoon heel blij dat ik me eindelijk besef dat ik slanker kan worden als ik er genoeg voor doe (op een goede/gezonde manier)

Ook is het zo dat ik sinds ik ogeveer 11/ 12 jaar was, last heb van acne op mijn rug.
En vooral in deze 'fase' ben ik heel erg bezig met mijn uiterlijk, omdat ik me nogal onzeker voel.. en nja.. als ik dan nu nog een beetje last heb van rest littekens, dan compenseert een slank figuur het weer een beetje (denk ik dan)
Ik weet niet of je een keer mijn topic hebt gelezen over mijn 'andere litteken'
Maar daar schaam ik me ook nogsteeds voor, ookal ben ik blij dat ik nog leef hoor haha

Goh.. dit had ik misschien beter in mijn verhaal kunnen zetten nu ik het teruglees.. :P

Maarja wel bedankt :)

• Hele Bekende
« Reactie #4 Gepost op: 03 mei 2016, 21:49:12 »
Je wil het vast niet horen maar van die piercing kan je wel een week of 6 last houden.

Ja dat heb ik gelezen.. :)

Gelukkig is mijn pijngrens heel hoog :P
Dus het zal vast wel meevallen na een paar weekjes, tenminste.. dat hoop ik dan..