Auteur Topic: Blijf maar aankomen  (gelezen 827 keer)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Vrouw
Blijf maar aankomen
« Gepost op: 07 mei 2016, 19:30:30 »
Heey ik ben cheynne 19 jaar en ik blijf maar aankomen de laatste tijd en weet nietzo goed hoe het komt

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Blijf maar aankomen
« Reactie #1 Gepost op: 07 mei 2016, 20:59:04 »
Je gewicht wordt bepaald door een balans tussen energie inname (eten) en energie verbranding (bewegen)
Wanneer je meer energie op neemt dan verbrand dan zal je aan komen.

oplossing is dus:
 - minder en/of gezonder eten
 - of meer bewegen

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 19
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 07 mei 2016, 23:02:43 »
Als je wat Happy_Man heeft gezegd al (lang) doet, zou ik even langs de huisarts gaan.
Ik wil je niet bang maken ofzo door dat te zeggen maar als gezond eten en/of bewegen niet helpen, kan het zijn dat er iets anders aan de hand is. En daar kunnen wij je verder niet mee helpen. ;)

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 16
« Reactie #3 Gepost op: 08 mei 2016, 19:51:24 »
Dit is ook een mooie site met gezondheidstips

Edit : Een niet ter zake doende link verwijderd die verdacht veel op spam voor een ebook leek.
Bovendien Klaas onder bericht moderatie geplaatst.

• Hele Bekende
« Reactie #4 Gepost op: 08 mei 2016, 23:38:08 »
Zoo had ik het niet bedoeld, het ging niet om de ebook maar ze hebben een kopje gezondheid op de site. Waar ik zelf toevallig in zat te kijken voordat ik hier op de site kwam. Ik lees daar ook over de reclame heen en pak daar vaak de gratis gezondheids tips. Ik dacht mischien dat je wat tegenkomt dat je denk van hee ! Dat doe ik mijn hele leven al verkeerd.

• Hele Bekende
« Reactie #5 Gepost op: 10 mei 2016, 17:22:52 »
Frisdrank is ook iets wat iedereen vergeet, als je dat veel drink wordt je ook sneller dik. Lite dranken zijn niet veel beter. Dat heb ik gelezen dan.

• Proeflid
« Reactie #6 Gepost op: 09 oktober 2016, 18:19:11 »
Frisdrank is ook iets wat iedereen vergeet, als je dat veel drink wordt je ook sneller dik. Lite dranken zijn niet veel beter. Dat heb ik gelezen dan.

In lite frisdranken zitten vooral veel zoetstoffen die de suikers compenseren, alleen sommige zoetstoffen, zoals aspartaam, kunnen zelfs kankerverwekkend zijn als je er heel veel van zou nemen...
Sowieso is het dus slim om voor de suiker te kiezen of natuurlijk gewoon geen frisdrank :)