Skip to main content

Auteur Topic: Kan dit?

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Kan dit?
OP: 16-05-2016, 07:22
Er is dus een jongen. Hij maakt geweldige muziek met zijn ukulele, maar is er niet heel bekend mee. Zijn filmpjes worden ongeveer 3000x bekeken, dat valt mee. Ik ben geen fangirl, maar ik luister wel ongeveer 4jaar lang naar zijn muziek. Toch had hij maar 1album. Dus ik vroeg maar bij zijn instagramfoto of hij nog muziek maakte, en hij stuurde wat terug in priveberichten, en we hebben een best lang gesprek nu! Hij is echt super liefdevol en ik kan er eigenlijk niet mee stoppen om eraan te denken.. Ik weet dat dit niks kan worden, maar is het erg als ik denk dat ik een crush heb?
  • IP logged

x
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 30
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: dec 2015
Re: Kan dit?
#1: 16-05-2016, 14:41
Is het een Nederlandse jongen?

Nee dat is helemaal niet erg.
Er zijn talloze mensen met een 'celebrity crush', en die mensen zijn dan vaak nog veel beroemder dan de jongen waar jij het over hebt (ikzelf ook, #guilty xd). Maar dat is echt totaal niet erg en ook verre van raar.
Ik zou zeggen geniet van jullie gesprek en zijn muziek. Je bent dus echt niet de enige die zoiets heeft. ;)
  • IP logged

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: Kan dit?
#2: 16-05-2016, 21:28
Is het een Nederlandse jongen?

Nee dat is helemaal niet erg.
Er zijn talloze mensen met een 'celebrity crush', en die mensen zijn dan vaak nog veel beroemder dan de jongen waar jij het over hebt (ikzelf ook, #guilty xd). Maar dat is echt totaal niet erg en ook verre van raar.
Ik zou zeggen geniet van jullie gesprek en zijn muziek. Je bent dus echt niet de enige die zoiets heeft. ;)

Nee amerikaans helaas..
En bedankt voor je reactie haha :p maar toch.. Ik weet hoe een celebritycrush voelt, maar dit lijkt echt anders ofzo? Totaal niet obsessief ofzo.. Het is ook niet eens echt een heel knap iemand.. Maar het is echt zo'n persoon, waarmee ik mezelf later wel zie.. Ehh okee dit komt echt heel raar over
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Kan dit?
#3: 17-05-2016, 08:19
Is dit diezelfde jongen als die in catfish was een paar weken geleden ? Die speelde ook de Ukulele.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Re: Kan dit?
#4: 17-05-2016, 18:13
Is dit diezelfde jongen als die in catfish was een paar weken geleden ? Die speelde ook de Ukulele.

Dat denk ik niet haha. Het is Gavyn Bailey..
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal