Skip to main content

Auteur Topic: leraar is handtastelijk

d

danielleoostt

leraar is handtastelijk
OP: 23-05-2016, 13:50
wij hebben op school een speciaal uur waarin we bijles kunnen krijgen, nu heeft mijn leraar **** mij geclaimd voor bijles op maandag en vrijdag. normaal zou ik dit niet erg vinden maar ik moet helemaal alleen komen en ik ben bang dat hij kwade bijbedoelingen heeft. de laatste keer dat ik alleen met hem was legde hij zijn hand op mijn been en zag ik zat hij een stijve had. dit is best raar want hij zegt altijd dat hij homo is. wat moet ik doen ik wil niets met een leraar en hij is echt vet oud en lelijk. de laatste keer had hij een knaap aan zijn neus hangen, echt ik ga over mijn nek heen :-X :-\ :-[ :-\
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: leraar is handtastelijk
#1: 03-06-2016, 09:10
Ik begrijp niet dat er leraren zijn die hun baan en carrière (en daarmee vaak ook nog hun relatie) op het spel willen zetten alleen om even de knie van een bakvisje aan te kunnen raken.

Je kunt hier aangifte/melding van doen. Ik zou het zeker op school melden vanwege ongewenste intimiteiten.

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

d

danielleoostt

Re: leraar is handtastelijk
#2: 06-06-2016, 09:34
dankjewel voor je reactie, ik heb hier heel veel aan gehad. ik weet niet of ik het op school kan melden
maar ik ga in ieder geval niet meer naar bijles en ik vertel het aan de vertrouwen persoon op school :-* :-*
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 6
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: nov 2016
Re: leraar is handtastelijk
#3: 05-11-2016, 22:34
super goed van je dat je die stapt hebt durven zetten. Ik vroeg me af hoe het is afgelopen?
dikke kus mij
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal