Auteur Topic: ontmaagding  (gelezen 339 keer)

• Proeflid
  • Leeftijd: 18
ontmaagding
« Gepost op: 04 juni 2016, 23:31:10 »
Hallo iedereen

ik ben als de dood om ontmaagd te worden ik wil het doen als ik een speciaal iemand heb gevonden
ze zeggen als je,paard,doet rijden dat het zeg maar je maagdenvlies word steeds dunner en dunner i need help pleaseee

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 24
  • Geslacht: Man
  • Everything can be reached by trying enough
Re: ontmaagding
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2016, 01:05:29 »
Goede Dag  Sharoontje

Je Maagd vlies kan inderdaad breken   als je paardrijd door bijvoorbeeld het stuiteren op je zadel als je aan het rijden ben
Wetenschappelijk ben je dan ontmaagd  maar in de volks mond ben je gewoon maagd en er is niemand die daarom minder om je denkt
Als je maagt vlies dunner word door het paarrijden zou je ontmaagding minder ongemakkelijk worden dus het heeft ook zijn voordelen
Je moet pas seks hebben als je er zelf fijn bijvoeld en niet om dat bijvoorbeeld je vriendje het wil
Zulke momenten maak je maar 1 keer mee dus  het is beter om te doen als je er zelf klaar voor ben
Dan zal het voor jaren een speciale herinnering zijn  zelfs als je veel ouder word zou je wss je eerste keer nog herinneren of delen ervan
Dus zorg dat je gewoon op je gemak ben ontspannen en het met een speciaal iemand is
Op zo moment zou het vanzelf gaan