Skip to main content

Auteur Topic: stage

j
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jun 2016
stage
OP: 05-06-2016, 09:50
Hoi allemaal,

Ik loop nu 2 weken stage bij een bedrijf waar ik het heel erg naar mijn zin heb ik en mijn stage begeleider (28) werken eigenlijk altijd met zijn tweeën aan een onderzoek/project en het is altijd heel gezellig het probleem is in het begin kwamen er al seksueel getinte opmerkingen naar mij toe op een grappende manier vanuit hem en ik ben zelf heel onzeker en sta niet heel sterk in mijn schoenen maar ik doe toch gewoon alsof ik me er niks van aantrek want bij dat bedrijf werken bijna alleen maar mannen dus had dit al verwacht maar dit word eigenlijk steeds erger hij noemt me ook vaak lekkere pongel en aangezien ik zelf niet uit limburg kom had ik geen idee wat het betekende dus vroeg ik dit aan een vriend van mij en hij zei letterlijk " komt ongeveer op hetzelfde neer als lekker ding maar dat is zelfs voor limburg apart want pongel hangt meer naar het seksuele gedeelte wat je zegt als je iemand wel zou willen doen" dus dit vond ik nogal raar
Zoals ik al zei bij even voorstellen wil ik er geen big deal van maken maar ik voel me daar niet helemaal op mijn gemak heeft iemand misschien tips over hoe ik dit het beste kan aanpakken
  • IP logged

L
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • Everything can be reached by trying enough
  • Man - 30 jr
  • Aangemeld: jun 2016
Re: stage
#1: 15-06-2016, 00:18
Goede dag Danielle

IK vind fijn te horen je naar je zin op op stage  het is minder dat je zulke opmerkingen naar je toe krijgt

Heb je het all tegen je stage  begeleider gezegd dat je zijn opmerkingen niet echt waardeert
Meestal maken wij  jongens (uit me eigen ervaring) opmerkingen die wij denken door de beugel kunnen
maar niet altijd gewaardeerd worden door de andere partij

Je kan bijvoorbeeld ook  op school tegen je leraar zeggen wat je er van vind zo dat hij  het tegen je stage begeleider kan zeggen
of melden aan een andere stage collega zo dat hij er als collega's onder elkaar wat van kan zeggen als hij zelf er niet mee stop nadat je het heb gezegd
het is heel normaal om te zeggen je er niet van ben gediend  maar als je het niet meld heeft hij waarschijnlijk ook niet door
Dat het niet gewaardeerd woord door je
  • IP logged

j
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: jun 2016
Re: stage
#2: 01-07-2016, 22:50
Hoi linlith,
Ik heb gezegd dat ik niet van zijn opmerkingen gediend ben maar hij moest er alleen maar om lachen.
Het is nu ook eigenlijk alleen maar erger geworden ondertussen, de opmerkingen worden steeds specifieker en hij moet elke keer even een duwtje geven of even zijn hand op mijn rug leggen, en misschien moet ik daar wel helemaal niks achter zoeken en er geen big deal van maken maar ik voel me er niet echt fijn bij.
Na de vakantie moet ik hier nog 30 weken stage lopen en dan werk ik daar in het begin helemaal alleen met hem voor 7 weken en daarna komt er een andere stagiere bij maar tot die tijd lopen wij daar alleen met zijn tweeën rond en ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee moet doen het is mijn eind stage en als ik die niet haal krijg ik mijn diploma niet en hij moet mijn stage mee beoordelen en ik wil niet dat hij mij dadelijk een slechte beoordeling geeft.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: stage
#3: 11-07-2016, 15:18
Hoe is het nu Daniëlle, gaat het al wat beter ?
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal