Auteur Topic: iemand erg missen  (gelezen 574 keer)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 16
  • Geslacht: Vrouw
iemand erg missen
« Gepost op: 07 juni 2016, 15:24:33 »
Heyy,
Ik mis iemand heel erg en dan niet omdat diegene er niet meer is ofzo maar gewoon omdat ik diegene maar een keer per week zie.
Heeft iemand tips hoe ik daar mee om kan gaan en hoe ik er bijv minder aan kan denken.
Ik ben niet verliefd op diegene trouwens xd.
X

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: iemand erg missen
« Reactie #1 Gepost op: 07 juni 2016, 22:10:59 »
Is het niet mogelijk om 2x per week af te spreken dan ?

Is die persoon zo belangrijk voor je dat je die persoon zo mist ?

• Groentje
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 08 juni 2016, 11:44:30 »
Is het niet mogelijk om 2x per week af te spreken dan ?
Ik spreek niet met diegene af, we zitten op dezelfde hobby. En ja diegene is belangrijk, maar ik wil liever hier niet openlijk vertellen waarom...

Is die persoon zo belangrijk voor je dat je die persoon zo mist ?

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 18
  • It's okay to be gay
    • LGBT-plus Nederland
« Reactie #3 Gepost op: 08 juni 2016, 11:59:10 »
Is het niet mogelijk om buiten die hobby dan nog af te spreken?

• Groentje
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 08 juni 2016, 13:04:55 »
Is het niet mogelijk om buiten die hobby dan nog af te spreken?
Nee ik denk t niet, we zijn nog geen vriendinnen en we schelen ook extreem in leeftijd dusja

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 18
  • It's okay to be gay
    • LGBT-plus Nederland
« Reactie #5 Gepost op: 08 juni 2016, 18:17:18 »
Ik denk dat het stukje "waarom is die persoon belangrijk voor je" nu wel belangrijk is voor een goed advies te kunnen geven...
Want als jullie op dezelfde sport zitten en de persoon is belangrijk, maar jullie zijn geen vrienden... Dan snap ik het niet helemaal meer.

Je gebruikt een anonieme naam (net als iedereen ongeveer op deze site :D), is het zoon probleem als wij het weten? Niemand zal weten dat het over jou gaat...

Ik ben op dit forum gekomen toen ik depressief was ik was geholpen, omdat ik het hele verhaal vertelde... Niemand lacht je uit, niemand zal je herkennen

• Global Moderator
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #6 Gepost op: 08 juni 2016, 18:31:31 »
Ik denk dat ik het wel goed begrijp waarom TO er hier niet verder op in wil gaan.

Lijkt mij een kwestie van vertrouwen, meer zal ik hier dan ook niet plaatsen :)

• Groentje
  • *
« Reactie #7 Gepost op: 08 juni 2016, 19:11:39 »
Ik denk dat het stukje "waarom is die persoon belangrijk voor je" nu wel belangrijk is voor een goed advies te kunnen geven...
Want als jullie op dezelfde sport zitten en de persoon is belangrijk, maar jullie zijn geen vrienden... Dan snap ik het niet helemaal meer.

Je gebruikt een anonieme naam (net als iedereen ongeveer op deze site :D), is het zoon probleem als wij het weten? Niemand zal weten dat het over jou gaat...

Ik ben op dit forum gekomen toen ik depressief was ik was geholpen, omdat ik het hele verhaal vertelde... Niemand lacht je uit, niemand zal je herkennen
]
T is nogal ingewikkeld, daarom wil ik het liever niet hier plaatsen. T was meer gewoon de vraag hoe om te gaan  met iemand missen, wat kun je doen om er niet aan te denken.
Maar ik had t dan misschien ook niet zo hier moeten vragen, Happy_Man, ik neem aan dat je dus toch mijn berichten gelezen hebt?';)

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 15
« Reactie #8 Gepost op: 10 juni 2016, 17:58:38 »
Dingen doen die je erg leuk vind kunnen je afleiden als je iemand erg mist, Sport, Muziek.
Of je moet er voor zorgen dat je diegene minder gaat missen, het je niet zijn of haar whatsapp ?
En niks wordt snel raar gevonden om te vertellen denk ik, ik ben hier gekomen omdat ik een beetje last heb van incontinentie. Lastig om te vertellen en ik heb er niet eens een reactie op gehad, ik gebruik wel een echte naam maar als je goed nadenkt kun je daar nog niks mee.

• Global Moderator
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #9 Gepost op: 10 juni 2016, 23:02:22 »
Happy_Man, ik neem aan dat je dus toch mijn berichten gelezen hebt?';)

Neem maar van mij aan dat de kans nihil is dat iemand hier iets schrijft dat ik niet lees.

Ik had naar jou toe zo lang verzaakt dat ik er niet meer op terug durfde komen.
Het lijkt ook wel of er een vloek rust op het contact met jou. Ik had van de week meteen willen reageren tot mijn laptop de geest gaf.
Ik gebruik nu een oude laptop zodat ik niet op zolder achter de desktop hoef te gaan zitten maar er ontbreekt wel wat informatie nu hier.

Wanneer jij nog dezelfde wensen hebt als een paar maanden geleden laat het dan even weten. Dan ga ik zoeken naar een mailtje van mijn provider dat het mogelijk moet maken om jouw wensen te vervullen.

Ik besef dat ik een beetje cryptisch schrijf op dit moment maar ik wil hoe dan ook jouw privacy zoveel mgelijk waarborgen, ik hoop dus dat je mij gewoon begrijpt ;)

Enne, reageren mag ook via PB

Happy_Man