Skip to main content

Auteur Topic: Ik weet het gewoon niet meer

A
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 17
  • Vrouw - 21 jr
  • Aangemeld: apr 2016
Ik weet het gewoon niet meer
OP: 10-06-2016, 20:28
Er kwam 5 maanden geleden een jongen naar mij en hij zij dat hij me knap vond . Ik reageerde heel gemeen omdat ik dacht dat het voor een weddenschap was ofzo . 4 dagen later kwamen er 3 jongens naar mij om te zeggen dat ze een jongen kennen die mij leuk vindt ( ik weet niet wie ) . Ik moest eerst niks van hem weten maar uiteindelijk begon ik hem toch leuk te vinden. Die jongen kijkt best vaak naar mij en doet zenuwachtig als ik in de buurt ben . Onlangs vroeg zijn vriend ( toen hij ernaast zat ) of ik hun nieuwe beste vriendin wou zijn ) 

Maar nu ben ik echt  depressief aan het worden (een soort van niet erge versie dan want ik weet wel wat een echte depressie is hoor ). ik moet studeren voor de examens  maar het lukt gewoon niet . Waarschijnlijk denken jullie "denk dan gewoon aan iets anders" , maar dat gaat gewoon niet . In mijn cursussen staan ook allemaal dingen die mijn vriendinnen geschreven hebben over dat we goed samen passen enzo. Ik ben verliefd op hem ,maar het lukt mij maar niet om te vragen of hij het meende . Ik kan niet zomaar tegen hem praten want ik ken hem amper . En hij is een vriend van 4 jongens die mij haten. Vandaag was de laatste lesdag , dan zie ik hem nog 7 keer tijdens de examens en daarna zo goed als nooit meer . Ik hoop zo hard dat het gaat lukken . Ik heb echt zin om gewoon in tranen uit te barsten en heel het weekend niet uit mijn bed te komen . Ik weet dat jullie mij niet gaan begrijpen maar oké...

Sorry ik moest dit effe kwijt
  • IP logged

T
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 8
  • Heei allemaal
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: jun 2016
Re: Ik weet het gewoon niet meer
#1: 11-06-2016, 21:58
Heei

Het is misschien een beetje een rare manier maar je zou het hem ook via sociaal media kunnen vragen bv via  whatsapp of messenger etc. Dan sta je niet direct voor hem en kan het een stuk makkelijker zijn om het te vragen.

  • IP logged

M

Meleiziva

Re: Ik weet het gewoon niet meer
#2: 12-06-2016, 01:59
Je kunt beter je kans grijpen en het hem nu vragen dan later spijt hebben en je afvragen waarom je het niet gewoon gedaan had toen het nog kon. Stel dat hij zegt dat hij het niet meende, dan zie je hem daarna toch nooit meer. Altijd simpel blijven denken bij dit soort situaties, dan is het minder erg.
  • IP logged

A
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 17
  • Vrouw - 21 jr
  • Aangemeld: apr 2016
Re: Ik weet het gewoon niet meer
#3: 12-06-2016, 12:20
Heei

Het is misschien een beetje een rare manier maar je zou het hem ook via sociaal media kunnen vragen bv via  whatsapp of messenger etc. Dan sta je niet direct voor hem en kan het een stuk makkelijker zijn om het te vragen.
Ja inderdaad maar ik heb zijn gsm nummer niet en op instagram heb ik het al gevraagd maar hij heeft het nog niet eens gezien dus ik denk dat hij niet kan chatten via instagram ( dat is bij meerdere mensen zo )
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 39
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: jan 2016
Re: Ik weet het gewoon niet meer
#4: 12-06-2016, 19:43
Zou je hem anders niet gewoon na een van die examens naar hem toe kunnen lopen en vragen hoe het bij hem ging of zoiets om het gesprek mee te beginnen? Natuurlijk wel iets moeilijker dan gewoon een berichtje online typen, maar voordat je hem nooit meer ziet misschien wel handig.
En misschien zou je zijn nummer toch ook via via kunnen krijgen, als je bijvoorbeeld in zijn instagram volgerslijst kijkt. Ik weet trouwens helemaal niet of je die lijst kan zien, heb zelf geen instagram, maar misschien anders via Facebook of zoiets.
  • IP logged

L
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 7
  • Everything can be reached by trying enough
  • Man - 31 jr
  • Aangemeld: jun 2016
Re: Ik weet het gewoon niet meer
#5: 14-06-2016, 23:57
Als face to face is kan je eventueel ook  een brief je schrijfen  of je bervoorbeeld zijn skype mag
En dan het het excuus gebruiken je niet mag praten tijden de les/examen
En over die 4 vrienden zou ik niet heel erg druk maken
echte vrienden zijn blij voor hun mattie als hij een vriendin krijgt of iemand hem leuk vind
en je kan dan altijd met hun allemaal afspreken om hun indruk van hun te verandere  van je als jij daar naar verlangt
en ik vind het persoonlijk ook makkelijker om eerst een band op te bouwen met iemand via skype of app als ik moeite heb
metface to face met die genen
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal