Auteur Topic: relatiebreuk, weet iemand mischien of er nog hoop is???  (gelezen 478 keer)

• Proeflid
  • Leeftijd: 19
relatiebreuk, weet iemand mischien of er nog hoop is???
« Gepost op: 11 juni 2016, 15:34:00 »
hallo leden,

Ik had een relatie van 10 maanden, we waren echt verliefd op elkaar. Nooit heeft er een jonge mij zoveel liefde gegeven. De eerste 6 maanden ongeveer waren perfect, we fantaseerde over onze bruiloft, kinderen, huis en over onze vakanties. De laatste paar maanden ging het niet echt perfect meer, we hadden vaak ruzie via whatsapp. Het was een paar keer uitgegaan, maar dat duurde nooit langer dan 5 dagen, het kwam altijd goed. Nu maak ik me zorgen, we hebben al 5 weken geen contact meer gehad, dat ben ik niet gewend van hem... hij hield het nooit zolang vol om niet tegen mij te praten. ohja het enige contact dat er was, was ik had een ander mobiele nummer genomen, hij belde een keer maar puur om te kijken of die nummer nog bereikbaar was, dat kon ik weten omdat hij alleen op piepte.  We hadden samen besloten om een punt achter onze relatie te zetten omdat all dat geruzie niet goed was voor ons.. Vaak gingen de ruzies over dat hij geen tijd meer voor me had en te druk was. wat moet ik nu doen, al 5 weken niks gehoord van hem maar toch toch heb ik de hoop dat hij me een keer gaat bellen of smsen, ondanks dat hij 5 weken niets heeft laten horen etc.. zal ik die hoop opgeven of is er nog ergens licht??? help me!1

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: relatiebreuk, weet iemand mischien of er nog hoop is???
« Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2016, 20:25:18 »
Hallo Lotte,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.

De verkeringstijd is bedoelt om te kijken of jullie bij elkaar passen, voldoende op één lijn zitten om de rest van je leven verder samen te slijten.

Aangezien jullie na een half jaar al veelvuldig ruzie hadden denk ik te kunnen concluderen dat jullie niet helemaal het optimale koppel waren. Dit hadden jullie eigenlijk zelf ook al geconcludeerd. Jullie waren niet voor niets samen tot de conclusie gekomen dat het beter was om uit elkaar te gaan.

Ik vraag mij dan ook af wat er de afgelopen 5 weken verandert is dat je toch weer hoopt op contact. Denk je dat jullie nu opeens geen ruzie meer zullen hebben ?

Natuurlijk mag je hoop blijven houden, maar eigenlijk denk ik dat het beter is om de situatie te accepteren zoals deze is en verder te gaan met je leven. Een leven vol met ruzies is vast niet wat je wilt toch ?

Je bent nog hartstikke jong, er komen nog genoeg leuke mannen voorbij in je leven.

Happy_Man