Skip to main content

Auteur Topic: Problemen met verliefd zijn!

L
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: jun 2016
Problemen met verliefd zijn!
OP: 19-06-2016, 16:28
Hoi allemaal,

Sinds de tweede ken ik een meisje die ik leuk vond! 'Ja, vond!'
Nadat ik haar vertelde dat ik geslaagd was voor mijn examen, vertelde ze dat ze van haar vriend zwanger was, en bereid was het kind te houden, op 17 jarige leeftijd( als het kind geboren zou zijn). Hierdoor heb ik contact verbroken ondanks dat ze alleen maar foute keuzes maakt en het mij kapot maakt. Ik voel me beter nu ik haar niet spreek, maar na 2 jaar verliefd te zijn geweest op iemand waarvan ik dacht dat zij de ware was, en een speciaal gevoel had, lijkt het alsof mijn hart hunkert naar dat ene verliefde gevoel, alsof het terug wil, maar dat kan niet meer. Help me alstjeblieft met tips om van het gevoel af te komen. Voor meer informatie, vraag maar!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 120
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Problemen met verliefd zijn!
#1: 24-06-2016, 20:19
Hey,

Ik heb soortvan hetzelfde probleem..
Ik snap dus ook heel goed dat je dat verliefde gevoel mist.
Je zou alleen toch echt tegen jezelf moeten zeggen dat niet alles kan gaan zoals je het het liefste zou willen.
Ik ben zelf zo gek geweest om mezelf wijs te maken dat ik verliefd was op een jongen, maar uiteindelijk merkte hij zelf op dat ik het te graag wilde. Ik weet nu ook dat dit een stomme actie was.
Je komt vanzelf weer iemand tegen die misschien wel veel leuker is als dat meisje destijds.
Je kunt ondertussen een ander soort 'liefde' zoeken bijvoorbeeld in je hobby's of bij vrienden. Wanneer je gelukkig bent, zal je ook het gemis naar verliefdheid minder vaak doorhebben..

Ik weet niet of dit heel effectief is, omdat ik zelf ook nog een beetje met dit probleem zit, maar sinds ik me heel erg op muziek richt, heb ik er wat minder last van

Succes,

Red Velvet :P
  • IP logged

M
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 6
  • 29 jr
  • Aangemeld: jun 2016
Re: Problemen met verliefd zijn!
#2: 27-06-2016, 23:11
Hallo!

Wat een ontzettend lastige situatie voor je, ik kan begrijpen dat het je pijn heeft gedaan.
Ik denk dat het heel belangrijk is om voor jezelf te kunnen staan, in andere woorden: eerst van jezelf houden voordat je verliefd word op een ander. Vrienden en familie kunnen hier heel erg bij helpen, maar ook een meisje.
Ik zelf heb een vriend en hij heeft me laten zien hoe ik het best van mezelf kan houden door mezelf te zijn en je niet uit het veld te laten slaan door anderen.
Het is maar net wat je hebt op dat moment in je leven.

Van het gevoel af komen; daar heb ik geen tips en trucs voor. Ik denk dat alleen tijd dit op kan lossen.

Maarssel
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal