Skip to main content

Auteur Topic: What hurts the most...

M
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 6
  • 29 jr
  • Aangemeld: jun 2016
What hurts the most...
OP: 27-06-2016, 17:51
.
  • IP logged
« Laatst bewerkt op: 04-07-2016, 19:09 door Maarssel »

M
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 6
  • 29 jr
  • Aangemeld: jun 2016
Re: What hurts the most...
#1: 27-06-2016, 17:53
Aiaiiaia. Ik zie een boel spelfouten nu ik het over lees. Sorry daarvoor x'D
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: What hurts the most...
#2: 27-06-2016, 22:30
Hallo Maarssel,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.

Volgens mij ben jij de eerste die zich verontschuldigt voor gemaakte gramaticafouten. Dit waardeer ik echt enorm. Het geeft ook duidelijk aan dat je de lezers serieus neemt.

Om heel eerlijk te zijn vind ik de manier waarop Henk hier/met jou om gaat op zijn minst respectloos. Ik kan mij er nog iets bij voorstellen dat het hem te zwaar valt, dat hij het te moeilijk vindt. Maar dan zou hij je dit volgens mij op zijn minst ongevraagd even tegen je kunnen zeggen.
Misschien had je dan nog andere hulp kunnen zoeken of je tijd anders in kunnen delen.
Nu wordt je voor een voldongen feit geplaatst en kan je geen kant meer op.
Ook zijn reactie getuigt niet echt van respect, ik ga bijna denken dat hij het belang van je schoolwerk niet in ziet.

Het lijkt mij ook dat wanneer hij er moeite mee heeft om dit te bespreken waar anderen bij zitten dat je je ook vast wel even apart kan nemen.


Ik begrijp ook niet hoe hij kan zeggen dat hij zijn enige vrije dag op moest geven. Volgens mij heb je het meermaals gevraagd en heeft hij volkomen vrijwillig aangeboden om je te helpen. Dus volgens mij geen sprake van moeten.

Wanneer ik zie hoe hij je het afgelopen weekend behandeld heeft ga ik bijna denken dat hij op zoek is naar excuses om van je af te komen zonder dat hij daarbij de zwarte piet toegespeeld krijgt.

Help het wanneer ik je nu een virtuele knuffel geef, plaatsvervangend voor die van Henk ?

Sterkte en wees niet bang om hier verder van je af te schrijven.

Happy_Man

  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

M
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 6
  • 29 jr
  • Aangemeld: jun 2016
Re: What hurts the most...
#3: 27-06-2016, 23:03
Bedankt voor je reactie ik vind het leuk om te lezen hoe jij er over denkt.

Zoals ik Henk ken weet ik zeker dat hij het belang van schoolwerk in ziet. Wel ben ik het met je eens dat ik mijn tijd anders in had moeten delen zodat ik de opdracht op tijd ik kon leveren.

We hebben net gepraat samen en hij vertelde me dat het een fout van hem is geweest, en dat het hem spijt dat hij op deze manier heeft gedaan. Het was niet zijn bedoeling om me pijn te doen op deze manier. Ik vind het heel erg fijn dat hij zijn excuses aan heeft geboden. Ook zei hij dat hij dit beter gisteren gezegd zou kunnen hebben, maar dat het op dat moment ook even te veel was voor hem.

Vergeven; Ja. Vergeten; Nee. Hij beloofde me om het stukje vertrouwen dat hij geschaad heeft terug te winnen, dus dat is al een goede stap : )

In je reactie schrijf je dat hij opzoek is naar excuses om van mij af te komen, dit vind ik geen gepaste reactie aangezien je deze jongeman niet kent.

Een virtuele knuffel is altijd leuk om te ''krijgen'', maar niet in plaatsvervanging voor die van Henk; die zijn altijd nog echt ;P

Maarssel
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 39
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: jan 2016
Re: What hurts the most...
#4: 28-06-2016, 11:01
Heey

Maar zou het eigenlijk ook niet gewoon kunnen dat Henk zich ervoor schaamde dat hij die opdracht niet kon maken? Dat hij zich ervoor te dom voelde en zeker omdat jij een verwachting van hem hebt. Misschien is dat de reden waarom hij maar een beetje rondslenteren om de confrontatie niet aan te hoeven gaan. Dat zou trouwens ook kunnen verklaren waarom hij niet wilde dat je vader en zijn vriendin erbij waren.
Dit is trouwens maar een hypothese gebaseerd op eigenlijk niks en ik ken Henk ook niet. Dus neem het vooral niet al te serieus.

Had hij anders moeten reageren? Natuurlijk, hij had op zijn minst jou hadden kunnen informeren. Maar daarvoor heeft hij zijn excuses dan ook weer aangeboden. Niet dat excuses altijd alles goed maken, maar het geeft in ieder geval aan dat hij zijn fout inziet. Van fouten leer je zal ik maar zeggen. :P

  • IP logged

M
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 6
  • 29 jr
  • Aangemeld: jun 2016
Re: What hurts the most...
#5: 28-06-2016, 11:55
Bedankt voor je reactie!

Hmm. Het zou kunnen inderdaad dat hij zich daar niet fijn bij voelde. Toch vind ik het niet heel logisch omdat het een slimme jongen is en hij normaal iets '' moeilijks'' niet uit de weg gaat en juist met volle kracht erop af stormt. Hij gaat binnenkort naar de universiteit dus dom is hij zeker niet x'D

Het is fijn dat hij zijn excuses aan heeft geboden, ik denk dat iedereen soms zijn of haar momenten heeft dat het ff niet lekker gaat en je op een manier reageert die niet bij je past en niet gepast was.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal