Auteur Topic: Dit wordt me teveel  (gelezen 504 keer)

• Proeflid
  • Leeftijd: 18
Dit wordt me teveel
« Gepost op: 14 juli 2016, 03:35:26 »
Sinds ik paar ROT members heb ontmoet (groep mensen van me school) Ik dacht eerst dat ik goed met hun opkon schieten... maar naar een tijdje gingen ze zich meer raar gedragen enzo.... ze wouden dat ik dingen voor hun ging doen (ik weet ook niet waarom ik werd uitgekozen misschien omdat ik slap en niet zeker van me zelf ben(?) hun wouden dat ik meisjes hun kont(je) aan ging raken en als ik dat niet deed gingen ze me altijd voorschut zetten. 1 keer heb ik het niet gedaan en weetje wat toen gebeurde? mijn hoofd werd in de wc put geduwd! JA IN DE WC POT!!

Ik weet niet meer wat ik moet doen... Deze ROT members (groepje) hebben me leven verpest ik voel me echt een slaaf(je) nu....

Ik ben zo hopeloos nu kan iemand mijn helpen a.u.b voor het te laat is?

• Hele Bekende
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Vrouw
  • pizza~raccoons~hugs~tango
Re: Dit wordt me teveel
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2016, 22:18:23 »
Hey,

Wat een zielige kinderachtige sukkels zijn dat zeg...

Maar er is nog een soortvan sprake van geluk met de vakantie en ik denk dat je je daar maar op moet richten. Misschien vinden ze er na de vakantie niet zoveel meer aan en stoppen ze vanzelf (?)

Groepjes zoals jij beschrijft, zoeken vaak de meest onzekere, kwetsbare types op of in ieder geval degenen die niet tegen de 'pester(s)' opkan. En hier maken ze later misbuik van zodat ze dan zelf kunnen lachen om hun eigen onzekerheid te verbergen.

Je kunt dit gedrag van hun laten stoppen door het te negeren. Zo is het voor de pesters niet leuk genoeg meer en zouden ze vanzelf wel stoppen
Je kunt ook voor jezelf opkomen en ze eens wijsmaken hoe kinderachtig ze nu bezig zijn. En laat maar eens zien dat jij ook je mening uit kunt spreken :)

Succes :)