Skip to main content

Auteur Topic: Afgewezen, maar ik kan het niet accepteren

T
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
  • 22 jr
  • Aangemeld: jul 2016
Heeej mensen,
Ik ben verliefd op het aller liefste leukste mooiste en aardigste meisje van de hele wereld. Zij was de reden dat ik heel hard heb geleerd om over te gaan ik hield heel erg veel van haar nog steeds trouwens alleen ik wist niet of ik het haar kon vertellen we waren gewoon vrienden. Ze was mijn alles ik hield zo vreselijk veel van haar. Uiteindelijk heb ik haar een heel lang berichtje verteld hoe vreselijk leuk ik haar vond.  Maar alles wat ik kreeg was een botte afwijzing.
Ik heb gehuild heel veel gehuild.  Ik kan het nog steeds niet accepteren ze was mijn alles. Zij was de reden dat ik over wilde gaan hield zoveel van haar ik  ik kan haar afwijzing niet accepteren weet iemand wat ik moet doen ik ben zo verdrietig ze heeft me zoveel pijn gedaan ze heeft zo hard kapot gemaakt zonder het te beseffen ze heeft zoveel pijn bij mij gedaan vijf simpele woordjes serieus ik ben zo kapot van weet iemand wat ik moet doen alvast bedankt
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
De situatie gewoon accepteren zoals hij is en gewoon verder gaan met je leven ?

Je kunt iemand moeilijk dwingen om van je te houden en iemand die een relatie met je aan gaat uit medelijden is iets dat je ook echt absoluut niet wilt.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

T
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
  • 22 jr
  • Aangemeld: jul 2016
Hehe nee ik hoef ook geen relatie
Maar ik had altijd zon gelukkig gevoel als ik aan haar dacht,
Als ik een appje van haar binnenkreeg, maakte mn hart altijd een sprongetje van blijdschap. Dat gevoel kan ik gewoon niet missen. Ik hoef geen relatie (liefst wel natuurlijk :p) maar gewoon dat we weer vrienden zijn, dat ik het nooit heb verteld
  • IP logged

A

Ashli Rose

geef het tijd
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal