Auteur Topic: Billen verdwijnen in broeken  (gelezen 589 keer)

• Manon__janey

• Gast
Billen verdwijnen in broeken
« Gepost op: 21 juli 2016, 21:08:19 »
Hi allemaal,

Ik heb een probleem wat me de laatste tijd steeds meer gaat irriteren. Ik dacht altijd dat ik gewoon een platte kont had en probeerde het enigszins te trainen (niet echt regelmatig genoeg maar toch). Nu heb ik sinds kort een vriendje dat ik ken via wedstrijdzwemmen (dit doe ik als sport). Hij heeft me dus al vaak genoeg gezien in badpak en weet hoe zeg maar mijn kont eruit ziet als ik het zo kan zeggen ;) hij zegt best vaak dat ik echt een goeie kont heb, maar vond dat nooit waar omdat ik hem plat vind. Nu zei hij laatst dat hij, als ik rondliep in het zwembad met mn badpak, hij altijd kijkt van omg (dit zei hij letterlijk, zal wel hahaha), maar dat het een soort van verdwijnt in mijn broeken. Hij vroeg zich ook af hoe dat kon, maar ik heb het nooit zo gezien (ik had gewoon enigszins geaccepteerd dat ik plat ben en het beste ervan proberen te maken).

Ik heb mn broeken met een ander gezicht aangekeken en kwam tot de conclusie dat ik (volgens mij) hartvormige billen heb. In Low waist broeken lijkt het alsof ik echt niks heb en in high waist (draag ik bijna altijd nu) heb ik het idee dat vooral de binnenkant van mm billen (dus waar ze elkaar als het ware raken) redelijk plat is. Zou dit het probleem kunnen zijn of ligt dit aan mij?
Ik heb nu al veel dingen geprobeerd met verschillende broeken. Ergens las ik dat een broek met grote zakken die dicht op elkaar staan je billen voller doen lijken vanaf de achterkant. Deze broeken kan ik maar niet vinden en Push up Jeans zijn al helemaal een drama.

Ik ben trouwens ook gister begonnen met een 30 dagen challenge (idk of het werkt maar zolang het iets doet ben ik blij). Ik heb wel het idee dat het aan de vorm van m'n billen ligt dat hij als het ware 'verdwijnt' in m'n broek, maar ik ben een beetje ter einde raad.

Ik ben trouwens over een paar dagen 14, dus mm kont zal nog wel gaan groeien, maar zoals ik al zei ligt het daar volgens mij niet aan. weet iemand of dit idd aan de vorm ligt of dat het iets anders is?
Heeft iemand tips of een oplossing voor dit of ben ik hiermee de enige? Maakt niet uit wat voor een tip, kan voor een broek of een oefening zijn, alles is welkom :)

Alvast heel erg bedankt en sorry voor het lange bericht...
Manon

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Billen verdwijnen in broeken
« Reactie #1 Gepost op: 21 juli 2016, 21:44:57 »
Maar meisje toch, je bent net 14, je bent nog volop in de groei.
Maak je hier (nog) niet zo druk over en kijk over een jaar of 6 eens hoe het er dan voor staat.

• Proeflid
  • Leeftijd: 25
« Reactie #2 Gepost op: 15 december 2016, 22:56:58 »
lol 14jaar en nu al druk bezig met volwasse problemen niet eens

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2014
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #3 Gepost op: 16 december 2016, 21:20:47 »
lol 14jaar en nu al druk bezig met volwasse problemen niet eens

lol, 23 jaar en dan dit soort onzinnige reacties.
Ik heb alle andere reacties van je verwijderd.

• Meester Lid
  • Leeftijd: 30
« Reactie #4 Gepost op: 17 december 2016, 23:40:10 »
`Manon--janey
Meisje je moet gewoon het compliment van je vriend aan nemen en dat is dat je een mooie kont heb en dan zeg dank je wel.
En ik geloof jouw vriend wel Ik heb een nichtje van 14 die heel veel met wedstrijdzwemmen bezig is en die heeft ook een prachtig lichaam voor haar leeftijd.
Maar jouw lichaam is ook nog volop in de groei kijk maar eens naar meiden die 2 of 3 jaar ouder zijn dan jij.
Dus geef het wat tijd dan worden jouw vormen ook meer vrouwelijker.   
« Laatst bewerkt op: 18 december 2016, 00:51:40 door marcel »