Skip to main content

Auteur Topic: Afstandrelaties.

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Afstandrelaties.
OP: 24-07-2016, 06:25
Ik heb vorig jaar een jongen ontmoet in de efteling. Hij was er met een vriend van hem en ik was met mijn beste vriendin, zij kende de jongens van school. We waren de rest van de dag samen met zn vieren en er was al meteen een soort klik. Hij ging de week daarna naar kenia voor vrijwilligerswerk en we begonnen toen al te zeggen dat we elkaar mistten.. Verder hadden we nog een aantal keer afgesproken en we vinden elkaar echt heel leuk. Maar... volgend jaar gaat hij naar een universiteit in gelderland en in ben dan nog in Noord-Brabant.. We zullen elkaar dan echt heel weinig zien en we weten echt niet of het slim is om dan een relatie te beginnen..
Dus ik kwam hier even voor advies. Ik lig er de hele nacht al wakker van en dit helpt altijd heel goed.
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Afstandrelaties.
#1: 24-07-2016, 10:53
Weet je Jane, gezien je leeftijd zou jij toch in staat geacht moeten worden om zelfstandig van Brabant naar Gelderland te reizen. Ik neem aan dat je vriendje, die op zichzelf gaat wonen, dit ook wel kan.

Wanneer jullie er beiden 100% achter staan en jezelf er volledig voor inzetten zie ik het probleem nog niet helemaal. Het lijkt mij zeker haalbaar om 2 weekenden per maand samen te kunnen zijn. Eén weekend bij hem, één weekend bij jou.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 39
  • Man - 24 jr
  • Aangemeld: jan 2016
Re: Afstandrelaties.
#2: 24-07-2016, 12:58
Als je elkaar niet zo vaak naar elkaar toen kan heb je anders ook nog Skype. Ik weet dat het niet hetzelfde is als iemand die letterlijk voor je zit, maar in ieder geval vind ik het soms handiger dan Whatsapp.

  • IP logged

Y
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • Vrouw - 23 jr
  • Aangemeld: aug 2016
Re: Afstandrelaties.
#3: 23-08-2016, 17:02
Als jullie het graag willen, is alles mogelijk. Jullie kunnen elkaar altijd opzoeken in weekends en vakanties. En natuurlijk kan je bellen/chatten/skypen. Succes!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal