Auteur Topic: vind hij mij leuk  (gelezen 672 keer)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 20
  • Geslacht: Vrouw
vind hij mij leuk
« Gepost op: 20 augustus 2016, 11:32:38 »
Ik ben al een tijdje best erg verliefd op een jongen van mn werk. En het klinkt heel cliche maar ik wil graag weten of hij mij ook leuk vindt.
Hij maakt wel vaak grapjes over dat ie indruk op mij wilt maken of dat ie bloost als ie mij ziet, maar ik weet niet of ik dit serieus moet nemen of niet. Mij lijkt namelijk als je iemand leuk vind dat je die opmerkingen dan juist niet durft te maken of is dat niet zo?
Verder doet ie ook altijd wel heel lief en is altijd geinteresseerd in dingen die ik vertel. Hij is ook meestal degene die het gesprek begint omdat ik dat op sommige momenten niet durf.

• Meester Lid
  • Leeftijd: 29
  • Geslacht: Man
Re: vind hij mij leuk
« Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2016, 06:24:44 »
Een van jullie Zal de ander moeten uitnodigen voor 1 ijsje of een patatje of bioscoopje of een glaasje drinken of iets anders.
Tijdens die tijd dat jullie samen zijn moet er achter zien te komen als jij die jongen echt leuk lief en aardig vind.
En dan wie stelt de verkering vraag ? En stel je die aan het eind van je uitje ?
Of wil je die jongen eerst nog een paar keer zien om hem beter te leren kennen ?
Vraag je zelf verkering of wacht je tot de jongen jou verkering vraagt ? Het kan allebei tegenwoordig is het ook heel normaal dat een meisje een jongen om verkering vraagt, Het kan ook zijn dat de jongen het niet durft te vragen en bang is om gekwetst te worden en als meisje dan geen actie onderneemt zal het nooit wat worden.   

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #2 Gepost op: 29 augustus 2016, 22:36:54 »
Er is maar één persoon die jou kan zeggen of hij jou leuk vindt en dat is die jongen zelf.

Trek de stoute schoenen aan en stap op hem af.

Happy_Man

• Proeflid
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 06 augustus 2017, 07:55:02 »
er is nog nooit een meisje of vrouw geweest die mij leuk vond
en ik ben wel leuk en gezellig !en ook lief

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #4 Gepost op: 06 augustus 2017, 10:51:12 »
er is nog nooit een meisje of vrouw geweest die mij leuk vond
en ik ben wel leuk en gezellig !en ook lief

Betekend dat dan ook dat jij helemaal geen vriendinnen hebt of iemand tegen wie je eens lekker aan kunt zeuren of advies kunt vragen ?