Skip to main content

Auteur Topic: Help aub

K
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 22 jr
  • Aangemeld: okt 2016
Help aub
OP: 05-10-2016, 16:39
Heyy

Ik val dus op een meisje en ik ben smoorverliefd op dr maar ik weet niet of ze dat ook op mij is ze sommige dagen gaat ze aan me zitten en andere dagen negeert ze me hoe kan ik zien of ze me leuk vind hel tips aub

"KiddaLove" Out
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Help aub
#1: 06-10-2016, 10:30
Of ze je leuk vind kan je zien doordat ze ezelsoren krijgt wanneer jij in de buurt bent. :(

Natuurlijk kan je dit niet zien.
Nodig haar eens uit voor een middagje strand, een avondje bioscoop, een keertje ergens iets drinken, een wandelingetje maken, samen naar de Mac of meer van dat soort dingen.

Bij dat soort gelegenheden krijg je alle tijd om met elkaar te praten en om elkaar te peilen. Veel gemakkelijker dan op school.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

L
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Nobody can hurt you without your permission.
    • Quora < < <
  • Man - 23 jr
  • Aangemeld: nov 2016
Re: Help aub
#2: 03-11-2016, 15:20
Ik was vroeger een jongen dat ook altijd zo diep nadacht of dat bepaalde meisje mij leuk vind of niet en al die kleine signaaltjes waar ik over nadacht. Nu maken mij die signalen niet wat uit en als ik iets wil weten, vraag ik het gewoon. Dit kan inderdaad misschien lastig zijn, maar ik denk niet dat als je zoiets vraagt, iemand op een negatieve zal antwoorden (en zo wel, dan zou je genoeg moeten weten). Verder ben ik het eens met Happy_Man.

Veel succes verder!
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 120
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Help aub
#3: 03-11-2016, 19:25
hey,

Als meisje zijnde weet ik dat meisjes vaak vinden dat hij de eerste stap zou moeten nemen. Dit is natuurlijk onzin, maar zo zijn sommigen gewoon ;)
Nu vind ik het (naar mijn mening) al heel wat als ze je aanraakt, dus er is wel interesse. Je moet dus alleen te weten komen op welke manier ze die interesse voor je heeft.
Ga gewoon een keertje wat doen met z'n tweeën, want dan weet ze ook meteen dat jij ook interesse in haar hebt en sommige meisjes vinden dit moeilijk te zeggen over jongens, dus dan moet je het goed duidelijk maken :)
Niet geschoten is altijd is.. Als ze niet wilt, is ze waarschijnlijk toch niet geïnteresseerd, maar dan weet je dat in ieder geval. Als ze wel wilt, wens ik je nog veel succes ;)
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Help aub
#4: 03-11-2016, 21:14
Als meisje zijnde weet ik dat meisjes vaak vinden dat hij de eerste stap zou moeten nemen.

Maar jij bent natuurlijk wel een heel speciaal meisje  :music:
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal