Skip to main content

Auteur Topic: Is er nog hoop om hem terug te krijgen?

L
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
  • 23 jr
  • Aangemeld: okt 2016
Hey, Okay het is een aardig lang verhaal maar ik ga het proberen kort te houden. vorig jaar is het begonnen we gingen op aantal dates het was vet leuk altijd en we vonden elkaar leuk maar wisten dit niet van elkaar. Ik heb paar dingen gedaan waardoor hij dacht dat ik alleen vrienden wou zijn.
Nu vindt hij mij niet meer leuk en ben ik verliefd op hem. We weten dit nu van elkaar omdat we dit aan elkaar verteld hebben. Maar tussen ons was er een speciale connectie, we dachten het zelfde en voelde elkaar aan. er was een soort van chemie die je bijna nergens anders kunt vinden.
Nu wil ik hem terug, er is geen enkel site die hier wat over zegt dus ik heb echt iemands raad nodig! Hoe kan ik hem weer terug krijgen? Of ben ik zo'n speciaal iemand door dommigheid van mij kwijt geraakt voor altijd?
  • IP logged

v
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 12
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: sep 2016
je kunt m pijlen of ie een keer iets met jouw aleen wil doen, dan kun je altijd kijken hoe het loopt. het kan ook zijn dat hij aleen denkt in de friendzone te zitten, daar zul je hem zelf uit moeten helpen.
andere optie is dat ie echt niks in je ziet, dan is de enige optie hem uit je hoofd zetten (dat kan moeilijk zijn, ik spreek uit ervaring)
succes!
  • IP logged

L
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
  • 23 jr
  • Aangemeld: okt 2016
Dankje wel voor je reactie. Ik had al aan hem gevraagd of hij een keer iets samen wou doen, maar dat wou hij niet. Ik ben al maanden bezig met hem te vergeten maar dat verloopt niet zo goed. Hij zit namelijk bij mij in de klas en ik zie hem dus bijna elke dag. Zelf denk ik dat als ik hem op een of andere manier hem op mij verliefd probeer te maken er een kans zou kunnen bestaan om iets met hem te krijgen, maar hoe maak ik hem op mij verliefd ?
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Hij weet dat jij verliefd bent op hem maar hij wil niets met jouw dan moet jij je daar bij neerleggen en geen gekke dingen doen om zijn aandacht te trekken dat helpt toch niet en ook niet hem overal achterna lopen want ook daar bereik je helemaal niets mee dat is voor hem alleen maar vervelend.
Daarom laat hem maar met rust of nog beter ontwijk hem ik weet dat je dit nu niet wil horen en het zal momenteel misschien wel pijn doen maar het is voor jou veel beter om dit hoofdstuk af te sluiten.
Leef je leven en vroeg of laat kom je vanzelf een leuke jongen tegen waarvan de liefde wel wederzijds is.

Ik wens je sterkte en succes
  • IP logged

L
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
  • 23 jr
  • Aangemeld: okt 2016
Het zou heel moeilijk zijn maar ik ga het proberen dansje wel!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal