Auteur Topic: Ben ik gay?  (gelezen 588 keer)

• Proeflid
  • Leeftijd: 19
Ben ik gay?
« Gepost op: 29 oktober 2016, 00:13:56 »
Hallo allemaal,

Ik ben bijna 18 jaar en heb soort van probleempje.

Ik zit nu sinds 2 maanden op een mbo en heb daar veel nieuwe mensen leren kennen veel leuke meisjes en aardige jongens haha

Nog geen 2 weken geleden wilde een meisje uit mijn klas en ik samen wat gaan drinken (als date) van wegen wat privĂ© probleempjes bij haar thuis ging dat helaas niet door :( dat was jammer... In mijn klas zit ook een jongen die overduidelijk gay is en altijd beetje vrouwelijk over komt. Ik kan altijd erg hard met hen lachen en onze band wordt als maar beter en beter. Sinds eigenlijk deze week ben ik half verliefd op hem geworden en dat wordt met de dag meer... En ik vind nu sinds deze week vrouwen (waar onder dat meisje)  niet interessant meer...

Ik twijfel dus behoorlijk ook omdat ik andere jongens maar niks vind. Eigenlijk vind ik alleen hem leuk. Maar omdat dit echt van de ene op de andere dag gebeurt is vraag ik me af of dit soort van die overgang is of iets anders ??

Dus ik hoop dat mensen with the same issue mij kunnen helpen ;)

Groetjes
Sven

Oh en Sorry voor de spelfouten haha

• Proeflid
  • Leeftijd: 48
Re: Ben ik gay?
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2016, 20:18:19 »
Ik heb dus bijna dezelfde problemen maar ik denk dat je gevoel gwn je gevoel is en dat je gwn jezelf moet zijn en je kan ook op mannen en vrouwen vallen

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ben ik gay?
« Reactie #2 Gepost op: 05 november 2016, 23:16:06 »
ik snap dat het verwarrend is. ik weet niet of je weleens verliefd bent geweest op een meisje, het kan natuurlijk ook dat je geen interesse meer hebt voor andere jongens en meisje omdat je gewoon op die jongen bent. want het kan zijn dat je bi bent. maar ik denk dat het daar niet omgaat zoals al was gezegd het gaat om je gevoel bij iemand.