Skip to main content

Auteur Topic: Vriendje..

J
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 64
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: apr 2015
Vriendje..
OP: 15-11-2016, 22:28
Ik heb een best nieuwe relatie met een jongen van mijn nieuwe school. Het is alleen dat hij alles altijd negatief opvat en jaloers wordt, en ik heb juist het tegenovergestelde en dus word ik er soms gek van. Nu bijvoorbeeld, zeg ik alleen heel voorzichtig dat ik niet letterlijk elke dag met hem wil afspreken omdat ik wat tijd voor mezelf nodig heb soms en dat het niet betekent dat ik minder van hem hou.. En dan reageert hij met "wow.. oke.. wow dat doet echt zeer" en dan denk ik alleen maar van, wat heb ik nou verkeerd gezegd... hij denkt dan meteen "ze wil me minder zien" en het voelt voor hem wel alsof ik minder van hem hou, maar ik wil gewoon niet elke vrije dag die ik heb, met hem besteden??
  • IP logged

v
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 12
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: sep 2016
Re: Vriendje..
#1: 15-11-2016, 22:59
persoonlijk word ik gek van bezitterige types, iedereen moet kunnen doen wat hij of zij wil en ook zeker tijd over houden om je eigen vrienden te kunnen zien.
persoonlijk denk ik dat jij aleen kenbaar kunt maken dat je dat niet wil en dat het, als je nog niet zo lang hebt en op deze leeftijd niet normaal is om elke dag bij elkaar te zijn. mijn ervaring is dat dit slecht uitpakt, mischien kun je hem met die kennis waarschuwen om te zorgen dat jullie iets rustig opbouwen en elkaars gebreken en tekortkomingen beter kunnen leren kennen en mee om kunnen gaan.
mvg
mark
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Vriendje..
#2: 17-11-2016, 21:15
Een relatie moet je geluk brengen en niet bergen ergernis opleveren.

Ik denk niet dat dit de juiste partner is voor jou.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

a
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: feb 2017
Re: Vriendje..
#3: 11-02-2017, 14:59
je hebt natuurlijk recht op vrije tijd misschien kun je met hem het er over hebben,dat je toch gewoon vrij tijd.

xx
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal