Skip to main content

Auteur Topic: jaloezie

J
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 54 jr
  • Aangemeld: nov 2016
jaloezie
OP: 22-11-2016, 19:51
hallo
Ik heb een vriendin we zitten samen op dezelfde school maar zij zit in een andere klas.
Gisteren moest mijn klas een project maken waarbij we in tweetallen moesten werken. waarbij ik werd ingedeeld met een ander meisje.
Dit meisje is voor de rest erg aardig maar meer ook niet.
Dat vind zij ook van mij..
Wij moesten dus samen achter de computer.
Mijn vriendin heeft ons dus zien zitten.
Nu is mijn vriendin dus jaloers om het feit dat ik volgens haar wel erg close naast dat andere meisje zat.
Ik heb tegen mijn vriendin gezegd dat dit misschien kwam doordat we samen op 1 computer moesten werken maar dat zeker niet met opzet was.
En dat ik het vervelend voor haar vind dat ze dit idee heeft gekregen maar dat dat totaal niet nodig is.
Ze reageert in het algemeen vrij vel en boos en ze zegt dat ik niet loyaal tegenover haar ben terwijl dit totaal niet de bedoeling was.....
Iemand hulp....? :(
  • IP logged

a
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: feb 2017
Re: jaloezie
#1: 11-02-2017, 15:03
misschien moet je het met haar nog een keer over hebben dat je alleen voor een opdracht met haar moet werken. En zo wat als het een nieuwe vriendin word die andere zou toch altijd je beste vriendin blijven. Nieuwe vrienden maken is goed voor je.
xx
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: jaloezie
#2: 15-02-2017, 21:42
Op het moment was ze boos en opgefokt en dan valt er niet mee te praten,
leg het op een ander tijdstip rustig en duidelijk uit dan komt het wel duidelijk over.
Het is te hopen dat zij dan inziet dat er geen reden is voor jaloezie.

Sterkte
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 120
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: jaloezie
#3: 19-02-2017, 21:59
Goh, dit is herkenbaar..

Ik kan me heel goed in jou verplaatsen, want dit is inderdaad ook een rotsituatie..
Ik denk dat jouw vriendin onzeker is dat dat meisje haar plek inneemt. Hier moet je zeker over praten en duidelijk maken dat aan jullie vriendschap niks verandert, maar jij ook met anderen om mag gaan.

Blondie
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal