Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op lerares

A
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
    • Verliefd op lerares
  • 24 jr
  • Aangemeld: nov 2016
Verliefd op lerares
OP: 24-11-2016, 18:27
Hallo allemaal,

Ik ben meisje van 16 en zit in een rare situatie..
Ik had gisteren 3uur achter elkaar les van de zelfde mevrouw van ongeveer 47 jaar, ze is een schat van een mens en ze doet me aan me moeder denken. Ik heb die volgende nacht gedroomt dat ik tegen haar zei dat ik haar lief,leuk,aardig etc vond en opeens kreeg ik een zoen. Sinds die droom voel ik me akward en raar gevoel in me buik als ik haar zie/les van haar heb... en niet verkeerd gevoel. Maar juist dat ik haar wil zien en als ik haar een dag niet heb gezien vind ik dat jammer.

Ik heb gelezen dat rond deze leeftijd vaker voorkomt dat meiden/jongens op oudere mannen/vrouwen vallen. Ik weet ook dat het voorbij gaat..

Xx anoniem
  • IP logged

K

Kelly

Re: Verliefd op lerares
#1: 26-11-2016, 22:29
Komt wel vaker voor hoor verliefd worden op een ouder iemand. Is wel leuk toch. Maar zou er niks mee doen als jou was, gaat wel weer over. Gr
  • IP logged

A
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 4
    • Verliefd op lerares
  • 24 jr
  • Aangemeld: nov 2016
Re: Verliefd op lerares
#2: 01-01-2017, 23:50
Jaa het is wel leuk  en ik weet dat het over gaat maar ja.. nu heb ik het gevoel dat ik lesbisch ben maar hoe kom ik daar achter??
  • IP logged

x
  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 30
  • Vrouw - 25 jr
  • Aangemeld: dec 2015
Re: Verliefd op lerares
#3: 02-01-2017, 20:04
Jaa het is wel leuk  en ik weet dat het over gaat maar ja.. nu heb ik het gevoel dat ik lesbisch ben maar hoe kom ik daar achter??

Wat maakt het uit als je lesbisch zou zijn?
Wacht gewoon af en stel dat je in de toekomst nog verliefd wordt op een meisje ja dan ben je misschien lesbisch of bi maar wat maakt het nou allemaal uit. Kijk het gewoon lekker aan, laat dingen op je afkomen en als die liefde voor een meisje/vrouw er komt dan komt het, zo niet dan niet. :)
  • IP logged

k
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 5
  • 24 jr
  • Aangemeld: feb 2017
Re: Verliefd op lerares
#4: 15-02-2017, 12:51
Ik zou je leerkracht toch niet in de verleiding brengen door haar dit te vertellen. Met al die verhalen dat je leest over leerkrachten en leerlingen. Je zou de toekomst van je leerkracht kunnen kapot maken
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal