Skip to main content

Auteur Topic: Snapchat stalker

o
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 54 jr
  • Aangemeld: nov 2016
Snapchat stalker
OP: 25-11-2016, 17:22
Hoi, ik ben nog 3 dagen 14. En in word latig gevallen door een jongen via snapchat, die ik niet ken. We hebben een keer gensnapt, hij had geen shirt aan, ik had mn shirt iets open. Ik vertrouwde hem wel. (Gewoon om uit te proberen) hij vroeg steeds meer van me, ik MOEST 3/5 pikante foto's van mezelf sturen voor 9 uur 's avonds. Ik was totaal in paniek, hij zei dat hij me anders zou exposen. Op facebook, Instagram, en heel internet. normaal zou ik me er niks van aantrekken maar mijn volledige naam staat op snapchat. Mijn vriend heeft er wat van gezegd, en hij zou me met rust laten. Hij wil vanavond weer snappen, deze keer normaal zegt hij, en hij exposed me niet. (Ik zou niet weten met wat voor foto) hij zei dat hij om 7 uur terug is en we dan gaan snappen, maar hij wil wel dat ik spannend op de foto ga. Dan pas laat hij me met rust. WAT MOET IK DOEN? ik wil dit niet langer meer........
  • IP logged

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Snapchat stalker
#1: 25-11-2016, 21:11
Hallo Onzeker,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.

Er is natuurlijk niemand die jou, op afstand, kan dwingen om op een bepaald moment op snapchat te verschijnen.

Je kunt gewoon helemaal wegblijven van snapchat, je kunt deze jongen ook melden dat je een afspraak gemaakt hebt om maandag samen met je vader (of moeder) aangifte te gaan doen van stalking en chantage en dat zijn IP-adres opgeslagen is en daarna afsluiten en niet meer terug komen.

Ik denk dat het dan ook vrij snel afgelopen is.

Sterkte,

Happy_Man


  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

N
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 54 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Re: Snapchat stalker
#2: 26-01-2017, 10:02
Vraagje!
Ik heb in mijn lijst met wie ik allemaal gesnapt heb ook dat er personen automatisch weg zijn. Iig dat ik ze niet heb verwijdert maar niet meer in de lijst staat. Weet iemand hoe dit kan?
  • IP logged

A
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 23 jr
  • Aangemeld: mrt 2017
Re: Snapchat stalker
#3: 13-03-2017, 22:27
Hallo,

Ik denk persoonlijk niet dat die jongen waar jij het over had jou daadwerkelijk gaat 'exposen'. Als ik jou was zou ik hem gewoon blokkeren en verwijderen van al je social media accounts zoverre het mogelijk is. Maak je er verder niet druk om en vergeet hem gewoon. Succes nog! :)
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 9
  • I can't, I'm done. I give up
  • Vrouw - 27 jr
  • Aangemeld: aug 2017
Re: Snapchat stalker
#4: 16-08-2017, 18:26
Hallo,

Als je zelf al het gevoel hebt dat hij niet echt iets heeft om je te exposen, zou ik me er niet al te druk om maken. Ik heb zelf geen Snapchat (ja, ze bestaan nog!) dus ik weet niet of je daar kan melden en blokken. Ik neem aan dat dit wel kan, dus zou ik dat lekker doen!

Veel succes!
Tmxz
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal