Skip to main content

Auteur Topic: Mijn vriendin die me verwaarloost.

D
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • Man - 26 jr
  • Aangemeld: nov 2016
Mijn vriendin die me verwaarloost.
OP: 29-11-2016, 20:02
Beste mensen,

Ik ben 19 jaar oud, in de bloei van mijn leven en alles gaat goed met mij. behalve mijn relatie.

Ik heb al (bijna) 5 jaar een relatie met dezelfde meid, alles is altijd leuk geweest tot het afgelopen jaar.

Ze begint me steeds meer te verwaarlozen. Ze is totaal niet geinterreseerd in wat ik meemaak, en ik moet alles aanhoren wat zij heeft meegemaakt. niet alleen qua interesse non-verbaal is alles minder. zelfs het fysieke contact neemt gigantisch af. In het openbaar elkaar een zoen geven is al teveel gevraagt. nog niet te spreken over haar interesse in mij op seksueel gebied. ik hoef er nooit over te beginnen want het antwoord is altijd nee. (mijn vriendin is ouder dan mij trouwens). ik vraag me echt af wat ik nou moet. ik vind het niet heel leuk meer, maar houdt altijd nog zielsveel van haar. ik kan het totaal niet met haar familie vinden, moet bij haar thuis altijd doen wat zij wil ( en bij mij thuis ook ). ze heeft nergens interesse in. niet mijn opleiding, niet hoe het met mn gitaarspelen gaat, en zelfs niet hoe mijn voetbalwedstrijden gaan die ik moet fluiten; als ik over 1 van deze dingen begin in de vorm van: "De wedstrijd fluiten ging heel goed vandaag!". krijg ik een reactie terug van: oh leuk...

HELP!
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 13
  • life's hard, love's harder ~C.C.Hunter
  • Vrouw - 24 jr
  • Aangemeld: nov 2016
Dat is zeker niet leuk. Een relatie moet natuurlijk leuk blijven.
Ik zou als ik jou was eerst een goed gesprek met haar voeren.
Misschien is er een reden dat ze zo doet? Misschien heeft ze het zelf niet eens door.
Praten is heel belangrijk. Het is de basis van een relatie.
Dus ga eens met haar praten. Een serieus gesprek, waarin je je gevoelens uit.
Eigenlijk zo ongeveer wat je net hier hebt gezegd, zou je ook tegen haar moeten zeggen.
Ze zal het heus wel begrijpen. En anders is ze het niet waard!

Ik hoop dat er wat aan hebt.
Veel succes!
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal