Auteur Topic: Helluw  (gelezen 217 keer)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 18
  • Geslacht: Vrouw
  • life's hard, love's harder ~C.C.Hunter
Helluw
« Gepost op: 30 november 2016, 19:21:20 »
Helluw!

Ik ben een meisje van 17 jaar. Ik zit in HAVO 5 en ben van plan om volgend jaar naar de pabo te gaan.
Ik heb twee jaar bij een psycholoog gezeten, maar ben nu compleet genezen.
Ik heb natuurlijk nog wel kleine problemen, maar niet groot genoeg om terug naar de psycholoog te moeten.
Ik zit al acht jaar op een theaterschool. Hier beleef ik heel erg veel plezier en ze zijn als familie voor mij.
Ik heb een ingewikkelde familie. Mijn moeder is katholiek opgevoed, wat veel ooms en tantes oplevert.
En mijn vader scheelt 13 jaar met zijn jongste broer, waardoor zijn broers al opa zijn en mijn vader niet.
Mijn broer is 20 en woont alleen in het weekend thuis. Hij heeft PDD-NOS en is hierdoor niet altijd even aardig tegen mij.
Ik heb ook nog een puberend zusje die altijd de kant van mijn broer kiest.
Doordat ik, mijn broer en zusje niet katholiek zijn opgevoed of gedoopt zijn. Accepteert mijn oma ons niet.
Daar komt ook nog bij dat ik biseksueel ben.  :-X

Zo vind ik het wel genoeg.
Als jullie nog iets willen weten, vraag maar.
Ik sta open voor vragen :thumbs:

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Helluw
« Reactie #1 Gepost op: 30 november 2016, 23:36:10 »
Hallo MissAnoniempje,

In de eerste plaats natuurlijk van harte welkom hier op het forum.

Wanneer ik je bericht lees kom je op mij over als een hele lieve, zachte en open jongedame.
Zo te lezen heb je best zware periodes achter de rug maar gelukkig gaat het nu wat beter lees ik.

Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt op de toneelschool. Zijn zij naar jouw idee meer familie voor  je dan je eigen familie ?

Wanneer je ergens mee zit mag je dat natuurlijk altijd op het forum plaatsen. En je mag mij ook rustig een privebericht sturen wanneer er iets is dat je liever niet publiekelijk op het forum plaatst.

Succes,

Happy_Man

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 18
  • Geslacht: Vrouw
  • life's hard, love's harder ~C.C.Hunter
« Reactie #2 Gepost op: 01 december 2016, 06:36:28 »
Bedankt Happy_Man!
Zo te zien heeft u een goed beeld van mij.
Ik heb inderdaad vaak het gevoel dat mijn theaterschool meer mijn familie is dan mijn echte familie.
Ik hoop ook dat ik mensen kan helpen met mijn eigen ervaringen en ik zal dankbaar gebruik van het forum maken als ik dat zelf nodig heb.

• Meester Lid
  • Leeftijd: 29
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 09 februari 2017, 03:45:46 »
Welkom op dit forum MissAnoniempje,
Als je volgend jaar naar de PABO gaat kan je dan de theaterschool ernaast blijven doen ?
Welke richting ga je doen op de pabo en wat voor baan zou je uiteindelijk willen uitoefenen ?
Als nog ergens mee zit of als je vragen heb horen we dit graag en doen wij ons best je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en je een goed advies te geven.

groetjes marcel