Auteur Topic: Naar het buitenland  (gelezen 227 keer)

• Nieuwe Bekende
  • **
  • Leeftijd: 18
  • Geslacht: Man
  • It's okay to be gay
    • LGBT-plus Nederland
Naar het buitenland
« Gepost op: 05 januari 2017, 17:26:25 »
Ik zit al een paar jaren na te denken om als ik genoeg geld heb enzovoort, om dan naar het buitenland te verhuizen (mijn voorkeur gaat naar Groot Brittanniƫ, omdat wij alleen Engels en Nederlands krijgen op school).

Zijn er meer mensen die hierover nadenken?
Wat zijn dingen waar je rekening mee moet houden?
Wat zou je als voor-/nadelen kunnen beschouwen?

Mvg,
Laurens

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 16
  • Geslacht: Vrouw
Re: Naar het buitenland
« Reactie #1 Gepost op: 05 januari 2017, 18:27:25 »
hoi mij lijkt het ook heel leuk om later naar het buitenland te verhuizen ik zit er ook aan te denken om na mijn middelbare school op uitwisselingsprogramma te gaan. Vorig jaar heeft er ook een meisje uit Hongarije 3 maanden bij mij gewoont en eerst kende ze de taal helemaal niet, dat was ook het moeilijkste voor haar want ze durfde niet tegen mensen nederlands te praten omdat ze bang was dat mensen zagen dat ze fouten maakten dus ik zou zeggen je moet de taal gewoon spreken en dan leer je het het snelst, verder weet ik er niet zo veel van maar ik wens je alvast heel veel plezier want het lijkt mij ook echt super cool!!

• Proeflid
  • Leeftijd: 18
  • Geslacht: Vrouw
Re: Naar het buitenland
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2017, 21:19:10 »
Hallo Laurens,

Ik zou hier maar eens goed over na denken.. Het klinkt allemaal leuk en alles, Maar wat nou als het je tegen valt ? Dan kun je natuurlijk niet 123 terug. Maar ik reageer natuurlijk niet om je te demotiveren! Er zijn heel veel organisaties voor jongeren waarmee je naar het buitenland toe kunt. Om bijvoorbeeld te helpen in ontwikkelings landen, Maar ook voor jongeren die een wereld reis of zo willen maken. Ik zou eerst maar eens zoiets proberen, voordat je echt zou gaan verhuizen...

Mvg LittleLadiez