Skip to main content

Auteur Topic: Ik vind de meet populaire meid van de school leuk

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • finnally someone anwsered my love
  • Man - 21 jr
  • Aangemeld: jan 2017
ik heb een probleem, ik vind een meisje heel leuk, alleen ze is de populairste meid van de school. ik ben best wel verlegen en durf niet te zeggen dat ik verliefd op haar ben. ik droom elke nacht over haar. laatste 3 nachten nachtmerries over haar. een hele goeie vriendin weet het ook. ik bespreek dit veel met haar. ik loop hier al drie jaar mee rond (sinds brugklaskamp) ik heb moeite me te concentreren. ik voel dat ik bij mijzelf gespannen voel, kan niet goed praten.
in de vakantie leek het alsof mijn lichaam haar miste. sinds de eerste dag weer school en ik heb haar gezien voel ik nog meer spanning. als ik haar mis voel ik alsof ik een orgaan mis maar dat is niet zo. alsof ik men sleutels thuis heb laten liggen. alsof ik heimwee heb. een stemmetje in men hoofd zei vandaag dat ik de spanning uit men benen en buik moest snijden. ik heb serieus help nodig? kan iemand me alsjeblieft helpen?
  • IP logged

g
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 17
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jan 2017
jah dat is altijd lastig, ik weet niet of jullie elkaar kennen maar zo niet kan je wel is proberen een gesprek te voeren of haar een compliment geven ofzo maar als jullie elkaar goed kennen moet je het denk ik gwn zeggen klinkt misschien heel eng maar anders kom je er nooit achter toch?

alvast succes ;)
  • IP logged

  • ***
  • Oude Bekende
  • Berichten: 28
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jun 2015
jah dat is altijd lastig, ik weet niet of jullie elkaar kennen maar zo niet kan je wel is proberen een gesprek te voeren of haar een compliment geven ofzo maar als jullie elkaar goed kennen moet je het denk ik gwn zeggen klinkt misschien heel eng maar anders kom je er nooit achter toch?

alvast succes ;)

Hier ben ik t mee eens, en om hier aan toe te voegen:
Probeer misschien ook op andere dingen te focussen, zoals een (nieuwe) hobby (al weet ik hoe moeilijk het is om dat te doen wanneer je tot over je oren verliefd bent ;) )

  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • finnally someone anwsered my love
  • Man - 21 jr
  • Aangemeld: jan 2017
inderdaad aardappel het is lastig want ik durf het gewoon niet
ik val compleet stil bij haar in de buurt :) dat is men zwakste punt bij haar
  • IP logged

i
  • Proeflid
  • Berichten: 2
  • 30 jr
  • Aangemeld: jan 2017
hee hee,
het klinkt best heftig, als ik je zo hoor nachtmerries, concentratie problemen,etc.
ik denk dat je toch even over je eigen angsten moet heen zetten, en om te beginnen indd iets tegen der te zeggen. als jij compleet stil valt als zij iets tegen je zegt, dan zal ze misschien ook denken oke nou dan toch niet. je moet echt een keertje iets tegen der gaan zeggen, al is het maar alleen een hoi. je kan aan iemand zijn houding merken of die gene geïnteresseerd is in je. zegt ze hoi terug op een aardige en gezellige manier, dan kan je misschien verder gaan, met of alles goed is of een ander onderwerp zoiets kan je zelf verzinnen. maar zegt zij hoi terug op een terughoudende manier en een beetje afstandelijk dan kan je voor jezelf al verzinnen dat zij niet zo geïnteresseerd is in jou, en daarmee kan jij hoe moeilijk het ook is of gaat zijn, der uit je hoofd gaan zetten.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal