Skip to main content

Auteur Topic: Nig verliefd op ex??

s
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 3
  • 20 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Nig verliefd op ex??
OP: 09-01-2017, 15:49
Ik heb een problem en ik wil graag wat advies.
Ik had met een jongen verkering en het was heel leuk en gezellig we hebben ook na school afgesproken. Maar toen ik hem vertelde dat ik bisexueel ben was het anders ik weet niet hoe maar ik voelde dat het anders was dan eerst. En een paar dagen na dat gevoel maakte hij het uit met me en hij wou niet zeggen waarom. En ik denk dat ik hem nogsteeds leuk vindt help wat moet ik doen :-[ :-[
  • IP logged

g
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 17
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Re: Nig verliefd op ex??
#1: 11-01-2017, 13:01
jammer dat hij zo reageerde, hij weet waarschijnlijk niet goed wat het is of hoe hij er mee om moet gaan want omdat je bisexueel bent lijkt me niet echt een goede rede om het uit te maken, misschien wil hij er een keer over praten?
  • IP logged

k
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 5
  • 24 jr
  • Aangemeld: feb 2017
Re: Nig verliefd op ex??
#2: 15-02-2017, 12:49
Ik deel ook de mening dat hij niet goed weet hoe hij ermee moet omgaan. Ook kans dat hij schrik heeft om zowel jaloers te moeten zijn op jongens en meisjes.
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Nig verliefd op ex??
#3: 15-02-2017, 20:15
Vraag het gewoon aan je ex, ........ heb je het uitgemaakt omdat ik bisexueel ben ?
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Als hij eerlijk is weet je in ieder geval waarom hij het uit gemaakt heeft.
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal