Auteur Topic: Lotgenotencontact voor jongeren in echtscheidingssituaties  (gelezen 231 keer)

• Proeflid
  • Leeftijd: 27
Lotgenotencontact voor jongeren in echtscheidingssituaties
« Gepost op: 16 januari 2017, 22:02:31 »
Beste jongere,

Omdat ik graag zo goed mogelijk wil weten hoe jullie contact met lotgenoten ervaren, heb ik deze enquĂȘte opgezet. Een enquĂȘte is een vragenlijst die je snel kan invullen, omdat er vaak al antwoorden staan die je alleen hoeft aan te vinken. 
Er zijn in totaal maar 13 vragen, met maar 1 open vraag, waardoor je er maar weinig tijd aan kwijt bent.

Lotgenotencontact betekent dat je met iemand anders die in dezelfde of vergelijkbare situatie als jij zit praat of op een andere manier contact hebt. Bij deze enquĂȘte gaat het over jongeren tussen de 12 en 18 jaar die ook ouders hebben die gescheiden zijn of gaan scheiden.

https://docs.google.com/forms/d/

Door deze enquĂȘte in te vullen help je mij enorm met mijn onderzoek. Door mijn onderzoek komt er misschien wel in jouw regio laagdrempeliger hulp of een aanbod waarin lotgenotencontact gerealiseerd wordt.

Heel erg bedankt alvast!

(ik wist niet hoe ik een beheerder/moderator een persoonlijk berichtje moest sturen voor toestemming, maar neem aan dat er sowieso toestemming moet worden gegeven voordat dit bericht geplaatst wordt)
« Laatst bewerkt op: 17 januari 2017, 11:28:40 door Happy_Man »

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Lotgenotencontact voor jongeren in echtscheidingssituaties
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2017, 11:29:36 »
Onderzoek / enquĂȘte zonder toestemming van het beheer.
Link verwijderd.

• Proeflid
  • Leeftijd: 23
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2017, 13:42:27 »
Hoe kan ik het beheer bereiken als ik proeflid ben en toestemming wil vragen om een online enquĂȘte te plaatsen?

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2017, 20:12:18 »
Nagenoeg elke website heeft een emailadres webmaster@domein.nl en/of info@domein.nl, en dat is niet beperkt tot deze website.
Hier op de site is webmaster@domein beschikbaar.

Verder heeft het forum een rubriek voor vragen en problemen waar IEDEREEN een bericht in kan plaatsen. Ook zonder jezelf eerst te registreren kan je daar een bericht plaatsen.