Skip to main content

Auteur Topic: Lastig liefdes probleem..

a
  • Proeflid
  • Berichten: 1
  • 30 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Lastig liefdes probleem..
OP: 23-01-2017, 11:55
Hoi allemaal!

Ik zit al een tijdje met een probleem.. een tijdje, laat ik maar zeggen een paar jaar, de helft van mijn leven..
Ik zal het even kort uitleggen zodat jullie het ook kunnen begrijpen, toen ik 8 jaar oud was ontmoette ik een jongen hij was toen 10, we werden vrienden en speelde elke dag buiten, ik werd meteen verliefd op hem en dat gevoel is tot op heden nog steeds niet weggegaan.. we hebben vroeger veel meegemaakt onderandere dat zijn vrienden mij niet mochten of vervelend vonden omdat ik hun vriend leuk vond konden zij dat niet hebben geen idee waarom maar nu nog steeds haten ze mij.. naar mate we beide ouder werden bleven we elkaar spreken want ja, hij woonde bij me om de hoek. maar alles begon pas echt in 2010.. hij vroeg me of ik film bij hem wilde kijken en toen is alles begonnen hij wist dat ik hem leuk vond maar hij was nooit echt duidelijk naar mij toe, hij heeft nog nooit een vriendin ook gehad altijd bleef hij maar acher mij aan gaan zonder echt een reden. van 2010 tot 2011 hebben we soms ruzie gehad waardoor we elkaar maanden niet spraken maar als hij me zag dan lachte hij altijd naar me of keek me na, en dan ineens werd ik weer gedeblokkeerd op msn of facebook. ik begreep er niks van, in 2012 hadden we voor het eerst sex en dat ging zo door tot een jaar. waarop wij in 2013 hele erge ruzie kregen hij praatte weer maanden niet tegen me en ik had hem heel veel brieven gestuurd en gevraagd om mij te vergeven (ruzies gingen nergens over) uit eindelijk belde hij weer en was het weer goed in mei 2014. van mei tot december zagen we elkaar ook vaak maar nog steeds geen idee wat hij nou precies wilde.. en ineens in december ging hij voor 3 maanden naar Amerika (daar komt hij ook vandaan) om daar dus een tijdje bij familie te gaan werken omdat hij hier in nederland niks deed hij werkte niet en ging ook niet naar school, hij vertelde mij dus niet dat hij ging en ik moest er achter komen via facebook. toen hij in Amerika was belde hij me elke keer en appte me steeds.. in april 2015 kwam hij weer terug en zagen we elkaar weer. tot mij ergste nachtmerrie uitkwam, december 2015 verhuisde hij terug naar Amerika. Voor goed. met zijn hele familie. ik was er kapot van en had geen idee wat ik moest doen, tot mijn besluit hem maar los te laten ookal ging dat niet. maar ik had geen keus.. en toen begon het weer hij vroeg me of ik naar hem toe wilde komen, ik ben meteen in januari naar amerika gegaan om hem te bezoeken, daarna in april, en in juli ben ik daar geweest. tot de laatste keer dat ik er was in juli 2016. in Amerika kregen we ruzie omdat ik hem gewoon te onduidelijk vond, hij blijft elke keer maar zeggen ( ik wil geen relatie nu niet later, maar ik wil je wel blijven zien) elke keer hadden wij deze discussie.. en op het laatst was ik er klaar mee. in de maand april heb ik wat vrienden ontmoet in amerika waar ik daar elke dag mee was. in de groep zaten ook wat jongens. en nu dus mijn probleem.. ik ben dus verliefd geworden op 1 van die jongens de laatste x dat ik daar was.en we hebben ook 1x gezoend en we spreken elkaar vaak via skype en facebook whatsapp etc.. ik kan hem dus niet uit mijn hoofd krijgen al sinds de laatste x dat ik daar was. en de jongen waar ik dus al mijn hele leven verliefd op was praatte ook niet meer tegen me.. tot het nu allemaal weer begon weer praat hij tegen me en zegt dat hij mij wil zien in maart, (dan ben ik ook in Amerika) maar ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen, ik weet niet wat te doen ik vind ze alle 2 leuk op andere manieren. ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik weet het echt even niet meer !!  moet ik nou voor de jongen gaan die ik al mn hele leven leuk vind en afwachten of het ooit iets word.. of voor de jongen die ik in april heb ontmoet daar die wel aandacht aan me geeft en waar ik wel gewoon mee kan praten. ik wil die jongen ook niet meer leuk vinden maar hij is al zo lang in mijn leven ik vind het zo moeilijk om daar voor goed een punt achter te zetten. en moet ik nou als ik in Amerika ben hem gaan zien of is het verstandiger dat niet te doen? Please help  :eek: :eek:
  • IP logged

  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 120
  • pizza~raccoons~hugs~tango
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: apr 2014
Re: Lastig liefdes probleem..
#1: 24-01-2017, 19:24
Hey,

Ten eerste heb ik het met je te doen.. verliefd zijn kan geweldig zijn, maar ook een hel en volgens mij heb jij het tweede geval.. helaas..

Het verhaal was (voor mij) een beetje ingewikkeld dus als ik kleine foutjes maak, sorry alvast ;)

Ik heb het idee dat die jongen waar jij al jaren lang verliefd op bent jou een beetje aan het lijntje houdt.. het is voor hem heel makkelijk om dingen met jou te doen en vervolgens te zeggen dat hij niks wilt, want hij weet hoe gek jij op hem bent en sommige mensen vinden dit een manier om zo aan je behoeftes te komen. Ik weet niet of dit echt het geval is, maar zo komt dit bij mij over.

Ook denk ik dat jij die andere jongen leuk vindt, omdat je ziet dat deze jongen wél de moeite neemt en dat is heel 'verslavend' om zo maar even te zeggen. Jij hebt zó je best gedaan voor die jongen van jaren geleden en misschien heb jij behoefte aan die aandacht/liefde die deze jongen jou geeft. 
Natuurlijk kun je hem ook echt leuk vinden, maar dan moet je wel overwegen of dit wel echt is wat je wilt, omdat hij in Amerika woont. Vliegen gaat veel geld kosten en lange afstandrelaties zijn het moeilijkste vol te houden en ook makkelijk weer stuk te gaan..

Ik hoop je een beetje geholpen te hebben!

Sterkte,
Brownie
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Lastig liefdes probleem..
#2: 15-02-2017, 22:52
Wees heel erg duidelijk naar hem toe als hij nog steeds geen relatie wil maak hem dan duidelijk dat je geen contact meer met hem wil hebben en zeg hem dat je met andere jongens uitgaat in de hoop dat ik verliefd word op een andere jongen een die wel voor 100 procent voor jou gaat, Iemand met wie je een relatie kan opbouwen en aan de toekomst kan denken.
Je zal best liefdesverdriet hebben maar dat heb je om de paar maanden denk ik ?
Maar er moet wat veranderen anders blijf je zijn marionet als meneer jeuk heeft mag je weer langs komen maar meneer wil geen relatie.
Doe je ogen open en ga op zoek naar een Nederlandse jongen word verliefd op elkaar begin een relatie die jullie allebei graag willen.

Sterkte wijsheid geluk groetjes marcel 
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal