Auteur Topic: Mijn vriend doet dingen die ik niet wil  (gelezen 818 keer)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 16
  • Geslacht: Vrouw
Mijn vriend doet dingen die ik niet wil
« Gepost op: 25 januari 2017, 18:44:48 »
Hoi allemaal
Ik heb al meer dan 3 maanden een relatie en in het begin had ik nooit problemen met hem hij kwam altijd aan met leuke dingen mijn familie mag hem en mijn vrienden mogen hem ook. Alleen sinds kort beginnen die rare dingentjes te komen. Hij wilt me bijvoorbeeld heel vaak vingeren (wat ik opzich niet erg vind) maar ook vaak als ik er gewoon echt geen zin in heb (vaak omdat ik dan te droog ben of gewoon moe). Vaak als hij blijft slapen dan probeer ik te slapen en dan wilt hij dat bijvoorbeeld doen en als ik dan aangeef dat het pijn doet, gaat hij juist door en zeurt hij als ik het niet wil. Geld ook als hij me "van achter" wilt nemen, wat ik nooit heb toegelaten, maar hij probeerd het elke keer weer of dan gaat hij er met zijn vinger in maar dat voelt echt heel vies en het brand soms ook echt heel erg en dan geef ik dat gaan gaat hij juist nog verder. Dan vind hij dan ook uiteraard raar. En we hebben het ook 3 keer zonder condoom gedaan, wat ik echt niet fijn vond, omdat ik wist dat hij al ontmaagd was maar hij had het met haar wel met condoom gedaan, maar alsnog was/ben ik bang voor ziektes. Ik zei tegen hem: we gaan het niet meer zonder condoom doen oke ? En toen was zijn reactie: hso niet, ik heb geen soa want ik heb geen bultjes en zonder condoom is geiler. Hij heeft ook een keer om naaktfoto's gevraagd, die heb ik wel gestuurd, maar dag later van zijn telefoon verwijderd. Ik weet echt niet wat ik ermee moet, aangezien hij me aan de andere kant wel echt gelukkig maakt en dingen doet die een vriendje ook hoort te doen, zoals rozen geven tijdens uiteten etc. Wat moet ik doen, uitmaken of hem nog een kans geven?

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Mijn vriend doet dingen die ik niet wil
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2017, 22:20:47 »
Lieve Cheyenne,

In de eerste plaats van harte welkom hier op het forum.

Wat ik hier lees is zo verschrikkelijk fout, ik denk niet dat dit een goede partner is voor jou.
Iemand die, duidelijk tegen jouw wil, seksuele handelingen met/bij jou verricht die rand jou gewoon aan. Of sterker nog, het kan zelfs verkrachting zijn.

Ik adviseer je om in ieder geval heel snel een einde te maken aan deze relatie. Je zou zelfs kunnen overwegen om aangifte tegen hem te doen.
Gezien dit advies denk ik dat het je wel duidelijk hoe enorm fout deze partner is.

Aanranding en verkrachting kan ook binnen een relatie zelfs vinden, en ook binnen een huwelijk. Jouw nee zou voldoende moeten zijn.

Sterkte,

Happy_Man

• Groentje
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2017, 00:27:28 »
hi chayenne

ik ben het met happy man eens, hij gaat te ver en zou dit niet mogen doen, maar omdat iedereen dit leest vangt iedereen een andere indruk op van een bepaalde zin, bij mij kwam het niet over alsof hij aangegeven hoeft te worden maar het klinkt er meer naar dat je een keer met hem moet praten dat als jij dan stop zegt dat hij dan ook echt moet stoppen, ik weet natuurlijk niks van deze sitiuatie dus als hij het wel slecht bedoelt of nogsteeds doorgaat dan zou ik inderdaad aangifte doen, je moet denk ik een beetje aanvoelen wat helpt, met hem erover praten of met mensen praten die er verstand van hebben of aangifte doen

ik hoop dat het probleem snel opgelost word want dit zou niet mogen gebeuren!!

groetjes Wieke

• Groentje
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2017, 01:22:07 »
Ik vind het niet echt nodig om aangifte te doen want zo is hij ook weer niet het is meer zo van als ik ergens geen zin in heb dat hij door blijft drammen en als hij me wil vingeren en hij doet het te hard zeg ik dat het pijn doet maar dan zegt hij nee dat doet niet pijn wat lul je of dan zeg ik het is mijn lichaam ik beslis erover dan zegt hij dit is mijn hand en ik beslis daar over

• Groentje
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 29 januari 2017, 18:55:36 »
ik denk dat je het een keer heel duidelijk moet zeggen gwn als je op de bank zit ofzo of als je met hem alleen bent het er dan over hebben dat je het echt niet fijn vind dan moet hij dat wel accepteren.

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
« Reactie #5 Gepost op: 29 januari 2017, 20:40:45 »
meisje meisje, wat laat jij jezelf als een deurmat gebruiken. (misbruiken ? ? ?)

Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat bij jou het eurootje gaat vallen, ik hoop dat er dan nog niet te veel schade is aangericht aan je psyche.

• Groentje
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 30 januari 2017, 20:14:07 »
ik denk dat ze best voor zichzelf kan opkomen, ik denk dat als je het 1x heel duidelijk zegt gwn als je een keer alleen met hem bent dan moet hij het wel respecteren. zoniet ja dan is het idd geen goede vriend voor jou maar zoals jij het typt kan dit best opgelost worden lijkt mij!

• Proeflid
  • Leeftijd: 24
« Reactie #7 Gepost op: 30 januari 2017, 23:30:55 »
je moet duidelijk kunnen aangeven wat je wel en niet wilt, want dat hoort in een relatie.
accepteerd hij het niet, dan neemt hij jou niet zoals je bent, en het is belangrijk in je eigen waarde te blijven in een relatie dus dan is mijn advies maak het uit met die jongen. hij is jou dan niet waard.

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 22
« Reactie #8 Gepost op: 06 februari 2017, 11:38:48 »
Ik vind het niet echt nodig om aangifte te doen want zo is hij ook weer niet het is meer zo van als ik ergens geen zin in heb dat hij door blijft drammen en als hij me wil vingeren en hij doet het te hard zeg ik dat het pijn doet maar dan zegt hij nee dat doet niet pijn wat lul je of dan zeg ik het is mijn lichaam ik beslis erover dan zegt hij dit is mijn hand en ik beslis daar over
Als dit zijn reactie is dan gaat er fundamenteel zoiets fout. Als een van bijde geen zin heeft in seks dan hoort dat niet te gebeuren. Intresse vraag, hoe oud is je vriendje?

• Groentje
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 06 februari 2017, 11:42:48 »
Hij word in maart 16