Skip to main content

Auteur Topic: Verliefd op mijn beste vriendin

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • finnally someone anwsered my love
  • Man - 21 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Verliefd op mijn beste vriendin
OP: 02-02-2017, 15:08
hoi ben ik weer. ik denk dat ik verliefd ben op mijn beste vriendin, we kennen elkaar heel goed. we voelen ons een beetje tot elkaar aangetrokken. we zijn eigen op iemand anders verliefd maar we denken dat we ook miss op elkaar zijn. weet iemand van jullie hoe we dit kunnen uitzoeken. we willen zelf een test maken. als een van jullie vragen weet of een test weet dan wil ik het graag weten.
bedankt alvast
  • IP logged

g
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 17
  • Vrouw - 22 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Re: Verliefd op mijn beste vriendin
#1: 02-02-2017, 19:39
hey
ik denk zelf dat een test niet echt goed werkt, ze zijn niet echt betrouwbaar.
maar ik vroeg me af zijn jullie samen op zoek of jullie verlieft op elkaar zijn of jij alleen?
ik denk dat je dat zelf aanvoelt, als je je blijer voelt bij haar dan bij andere vrienden, je veel aan haar denkt, je graag heel vaak bij haar zou zijn dan zou het best kunnen dat je verlieft op haar bent.
het kan ook een fase zijn ik heb dit ook gedacht toen iemand dat vroeg of ik op meisjes viel, het was eigenlijk meer een soort grap maar hij is wel binnen gebleven. ik dacht dat ik eerst misschien ook verlieft was op een vriendin maar dat was meer dat ik me gewoon veilig bij haar voelde kwam ik later achter.

ik hoop dat ik jij of jullie hiermee een beetje heb geholpen!

groetjess
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • finnally someone anwsered my love
  • Man - 21 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Re: Verliefd op mijn beste vriendin
#2: 03-02-2017, 14:38
ik heb gisteravond hebben zij en ik een enorme aantrekkingskracht op elkaar gevoeld. het was voor ongeveer 3 minuutjes, zij zag mij in mijn hemd en ik haar in haar BH. we vonden elkaar soort van leuk. we denken dat we miss allebei 2 crushes hebben (zie mijn vorige post ik vind de populairste meid van school leuk). we hebben elkaars grootste geheimen. we dromen over elkaar noem maar op we willen graag zekerheid. dankjewel gele schoentjes ook maar we willen een echte test proberen. zoals elkaar in de ogen kijken enzovoort. dus als iemand nog tips / vragen heeft alvast bedankt.
  • IP logged

v
  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 12
  • Man - 28 jr
  • Aangemeld: sep 2016
Re: Verliefd op mijn beste vriendin
#3: 06-02-2017, 10:48
Het is een gevoel, verliefdheid. Ik had zelf ook gehoopt dat hier een wetenschapelijke test voor was maar helaas. Omdat je haar al lang kent kan het gewoon vertrouwdheid zijn natuurlijk.
Als je echt verliefd bent kan ik me niet voorstellen dat je gedachten nooit afdwalen naar haar en hoe je leuke dingen met haar kan gaan doen etc.
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • finnally someone anwsered my love
  • Man - 21 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Re: Verliefd op mijn beste vriendin
#4: 09-02-2017, 12:59
verkauft je hebt gelijk met die laatste zin, het is de laatste dagen steeds erger geworden. ik ben hier niet klaar voor en zij ook en dat vind ik zo stom. kan iemand miss helpen hiermee? alvast bedankt
  • IP logged

m
  • *****
  • Meester Lid
  • Berichten: 420
  • Man - 36 jr
  • Aangemeld: dec 2009
Re: Verliefd op mijn beste vriendin
#5: 10-02-2017, 01:30
als je samen bent met je vriendin Praat er dan met haar over vertel hoe jij je voelt als jullie samen zijn,
als je verliefd bent dan heb je vlinders in je buik en denkt dag en nacht aan haar.
En als jullie samen zijn klopt je hard sneller en ben je zenuwachtig en lacherig.
En als zij weggaat dan mis je haar meteen en je kan niet wachten tot de volgende keer.
Hoe nu verder als jullie verliefd zijn op elkaar wat wil je er dan aan doen ? gaan jullie dan zoenen en vrijen met elkaar ?
zijn jullie dan lesbisch of biseksueel ? Wat vertel je het                                                                           tegen die jongen waarop je verliefd bent ?

Maar je kan je vriendin ook kwijtraken door haar de liefde te verklaren misschien wil zij dit helemaal niet en vind zij jou daarna maar raar en wil ze niets meer met jou te maken hebben en als zij haar verhaal op school doet zal je daar ook mee gepest worden en wat doet je huidige vriend als hij het hoort ?

Het kan ook goed gaan als zij er voor open staat maar praat er dan goed over en als alles goed gaat kijk haar dan eens diep in haar ogen en geef haar een zoen,  Uit haar reactie hierop kun jij je conclusie trekken.

Sterkte en geluk groetjes marcel

 
  • IP logged

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • Hoii!!
  • Vrouw - 20 jr
  • Aangemeld: apr 2016
Re: Verliefd op mijn beste vriendin
#6: 16-04-2017, 19:59
als je samen bent met je vriendin Praat er dan met haar over vertel hoe jij je voelt als jullie samen zijn,
als je verliefd bent dan heb je vlinders in je buik en denkt dag en nacht aan haar.
En als jullie samen zijn klopt je hard sneller en ben je zenuwachtig en lacherig.
En als zij weggaat dan mis je haar meteen en je kan niet wachten tot de volgende keer.
Hoe nu verder als jullie verliefd zijn op elkaar wat wil je er dan aan doen ? gaan jullie dan zoenen en vrijen met elkaar ?
zijn jullie dan lesbisch of biseksueel ? Wat vertel je het                                                                           tegen die jongen waarop je verliefd bent ?

Maar je kan je vriendin ook kwijtraken door haar de liefde te verklaren misschien wil zij dit helemaal niet en vind zij jou daarna maar raar en wil ze niets meer met jou te maken hebben en als zij haar verhaal op school doet zal je daar ook mee gepest worden en wat doet je huidige vriend als hij het hoort ?

Het kan ook goed gaan als zij er voor open staat maar praat er dan goed over en als alles goed gaat kijk haar dan eens diep in haar ogen en geef haar een zoen,  Uit haar reactie hierop kun jij je conclusie trekken.

Sterkte en geluk groetjes marcel
over dat bi en lesbisch dingetje snap ik iets niet, het is een jongen dus hoe bedoel je dat
  • IP logged
Groetjes,

Tess ☺

  • *****
  • Global Moderator
  • Meester Lid
  • Berichten: 1.833
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
  • Man - Leeftijd jr
  • Aangemeld: nov 2009
Re: Verliefd op mijn beste vriendin
#7: 16-04-2017, 22:58
over dat bi en lesbisch dingetje snap ik iets niet, het is een jongen dus hoe bedoel je dat

Een meisje dat op jongens en meisjes valt noemt men biseksueel.
Een meisje dat alleen op meisjes valt noemt men lesbisch.

In dit topic gaat het over een meisje dat een vriend heeft maar ook verlieft is op een neisje. Dus of Bi of Lesbisch.
  • IP logged
Zit je met een vraag of probleem die je niet op het forum durft te plaatsen, stuur mij dan gerust een privé bericht.

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • Hoii!!
  • Vrouw - 20 jr
  • Aangemeld: apr 2016
Re: Verliefd op mijn beste vriendin
#8: 17-04-2017, 16:28
Een meisje dat op jongens en meisjes valt noemt men biseksueel.
Een meisje dat alleen op meisjes valt noemt men lesbisch.

In dit topic gaat het over een meisje dat een vriend heeft maar ook verlieft is op een neisje. Dus of Bi of Lesbisch.
oh ik dacht dat het een jongen was sorry
  • IP logged
Groetjes,

Tess ☺

  • *
  • Nieuwe bekende
  • Berichten: 14
  • finnally someone anwsered my love
  • Man - 21 jr
  • Aangemeld: jan 2017
Re: Verliefd op mijn beste vriendin
#9: 18-05-2017, 16:23
guys, ik ben een jongen verliefd op 2 meiden, en 1 van die is verliefd op een andere jongen :)
  • IP logged

 
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal