Auteur Topic: Hallo  (gelezen 139 keer)

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 19
  • Geslacht: Vrouw
Hallo
« Gepost op: 08 februari 2017, 15:24:40 »
Hallo mensen,
Mijn naam is Danielle ik ben 18 jaar en zit met een probleem ik zal hier later meer over vertellen wanneer ik weet in welk topic ik het het beste kan plaatsen. Ik heb echt iemand nodig om er mee over te kunnen praten want hier heb ik daar geen mogelijkheid toe en ik ben bang dat het anders te ver gaat.
Verder over mij ik zit in mijn examen jaar van het mbo en ben al zo goed als aangenomen op het hbo dus ik ben nu heel hard aan het werken om mijn diploma te halen.

Groetjes,
Daniƫlle

• Global Moderator
  • Leeftijd: 2013
  • Geslacht: Man
  • Vraagbaak
    • www.liefdesvragen.nl
Re: Hallo
« Reactie #1 Gepost op: 08 februari 2017, 21:43:34 »
Hallo Daniƫlle,

Van harte welkom hier op het forum.

Wanneer je een nieuw probleem aan wil dragen dan kan je daar het beste ook zelf een nieuw topic voor aan te maken in plaats van in te breken op bestaande topics.
Op die manier hoef je alleen nog maar te kijken onder welke rubriek je vraag.probleem het beste past.

Verder, alles is hier bespreekbaar en normaal gesproken krijg je wel waardevolle adviezen.

Sterkte,

Happy_Man

• Groentje
  • *
  • Leeftijd: 19
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 08 februari 2017, 21:49:06 »
Ohw sorry ik zie nu dat ik het verkeerd had neer gezet ik bedoelde niet in welk topic maar welke categorie had het even door elkaar gehaald

• Meester Lid
  • Leeftijd: 29
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 09 februari 2017, 03:02:14 »
Welkom op dit forum Daniƫlle,
Je heb ons nieuwsgierig gemaakt welke problemen heeft dit meisje waarover wil zij praten ?
Maar als we je op dit forum kunnen helpen met advies en raad dan zullen we dat zeker doen.

vriendelijke groet marcel